in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-30-2011 7:56 PM by Trens. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-28-2011 5:55 AM

    • Trens
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 02-18-2009
    • Netherlands
    • Posts 4
    • Bronze Member

    MX3500 en S-vhs

    Ik blijf het vergeten, hoe ik de S-vhs ingang op mijn MX3500 kan selecteren. Inmiddels heb ik alle mogelijke toetscombinaties op de beolink 1000 geprobeerd en het halve internet doorgespit maar helaas zonder resultaat. 

    Ik wil het volgende; een film van mijn laptop (macbook) via S-vhs op mijn beovision MX3500 bekijken. Via een verloopstekker heb ik een kabel op de S-vhs poort aangesloten. Het geluid gaat via een andere stekker naar mijn Beocenter 7002. Nu moet ik via de Beolink 1000 dus iets doen, maar ik weet niet meer wat. Ik weet dat het kan, ik heb het namelijk al eerder voor elkaar gekregen. Ik heb het ook al geprobeerd bij mijn MX4000 (blijf het een mooi design vinden), maar ik loop tegen hetzelfde probleem aan.

    Wie kan mij helpen?

    Rens

  • 06-28-2011 4:52 PM In reply to

    Re: MX3500 en S-vhs

    Die S-VHS gaat samen met de bijbehorende scartaansluiting ernaast.

    Die heb je als het goed is benoemd, bijvoorbeeld VTAPE.

    Na het kiezen van VTAPE was bij mijn weten shift 9 om de S-VHS te kunnen kiezen.

     

  • 06-28-2011 6:01 PM In reply to

    • Trens
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 02-18-2009
    • Netherlands
    • Posts 4
    • Bronze Member

    Re: MX3500 en S-vhs

    Bonuspunten voor je. Ik wist dat het iets was met shift-9, maar dat het in combinatie is met VTAPE had ik niet kunnen bedenken. Ik heb het nu op een sticker geschreven en achterop de TV, naast de s-vhs ingang geplakt.

    Ik heb het niet in een handleiding kunnen vinden, en erg logisch is het ook niet. Heb je enig idee waarom het op deze manier werkt?

    Nogmaals dank, Rens

  • 06-30-2011 2:10 PM In reply to

    Re: MX3500 en S-vhs

    Mooi dat het weer werkt!

    Het is een wat oudere MX, en de latere LX/MX-en  hadden de S-VHS aansluiting in het menu vermeld staan.

    Ik heb het zelf ooit ergens in een handleiding zien staan, maar kan het ook niet meer zo snel terugvinden terugvinden.

     

    Geen idee waarom het zo ooit is bedacht. Je moet kennelijk wat met de aanwezige knoppen op een beolink 1000 zou je zo denken...

  • 06-30-2011 7:56 PM In reply to

    • Trens
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 02-18-2009
    • Netherlands
    • Posts 4
    • Bronze Member

    Re: MX3500 en S-vhs

    genoeg knoppen, veel instellingen en een hoop combinaties. Als industrieel ontwerper zou je denken dat het toch beter had gekunt...

    Nogmaals bedankt!

Page 1 of 1 (5 items)