in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-05-2007 12:59 PM by DoubleU. 9 replies.
Page 1 of 1 (10 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-09-2007 5:56 AM

    • Matt
    • Not Ranked
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 13
    • Bronze Member

    Apple remote commando's in stb

    Hallo,
    Vraag aangaande stb, is het mogelijk om de apple remote commando's op te laten nemen in de stb?
    Natuurlijk zijn er workarounds zoals de linctronic devices maar met je beo remote bedienen is natuurlijk het mooiste.
    Ik heb met mijn dealer gesproken maar deze kon mij geen eenduidig antwoord geven hoe dit moet.
    Hij gaf wel aan dat er vorig jaar een UPC decoder is toegevoegd aan de lijst (is ergens vanuit nederland geregeld).

    Wat is de procedure, of zijn er dealers die dit kunnen?
    Via google zijn alle gegevens van de remote te vinden (de Hex waarden etc), alleen het "fast scrolling" commando zal waarschijnlijk niet kunnen.

    Dank 
    Matthijs

  • 06-12-2007 5:59 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Apple remote commando's in stb

    Matt:
    Hallo,
    Vraag aangaande stb, is het mogelijk om de apple remote commando's op te laten nemen in de stb?
    Natuurlijk zijn er workarounds zoals de linctronic devices maar met je beo remote bedienen is natuurlijk het mooiste.
     
    Mallo Matthijs,
    Voor zover ik weet is het niet mogelijk om commando's op te nemen in de STB lijst. 
     
    Wat Lintronic betreft, na het aanleren van de code / downloaden van de Apple-remote codes
    van de Lintronic websitekun je Beo4 gewoon gebruiken om Apple te bedienen.
    Zelf heb ik vorige week een Airport Express op Beosystem 6500 aangesloten en de Apple-codes gedownload.
    Nu kan ik met Beo4 zowel iTunes bedienen op MacBook Pro alsook
    de andere functies van de Apple remote (DVD, etc) Smile
     
  • 06-13-2007 8:46 AM In reply to

    Re: Apple remote commando's in stb

    Bedoel je dat je een Ipod wil bedienen met een Beo 4 ?

     

     

  • 07-04-2007 10:02 AM In reply to

    • Matt
    • Not Ranked
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 13
    • Bronze Member

    Re: Apple remote commando's in stb

    Ik vond net deze post (zie onderaan) in het andere forum. Weet iemand of er nu ook een update is voor de BeoVision 7?

    Groet

    Matthijs

    My local dealer just flashed the latest sw update to my new BeoSystem 3 set-up.

     The upgrade includes control for the AppleTV-- works just about perfectly.  The only difference I have found so far is that the scroll up/down that flows so fluidly using the Apple remote, is click-click-click with the Beo4.


    All in all though-- very outstanding

    Filed under:
  • 07-04-2007 1:36 PM In reply to

    Re: Apple remote commando's in stb

    De BV7 heeft geen PUC-controller. Dit is de opvolger van de STB-controller, die alleen ontvangers kan bedienen. Alleen met een Lintronic of soortgelijk systeem, zou je een Apple kunnen bedienen met een beo4.
  • 07-04-2007 2:28 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Apple remote commando's in stb

    DoubleU:
    De BV7 heeft geen PUC-controller. Dit is de opvolger van de STB-controller, die alleen ontvangers kan bedienen. Alleen met een Lintronic of soortgelijk systeem, zou je een Apple kunnen bedienen met een beo4.

    Werkt overigens perfect,
    geluid vanuit MacBook Pro via Airtunes naar BeoSystem, bediening met Beo4 Smile

    De codes stonden in de lijst van Lintronic, dus ik hoefde niet zelf codes handmatig aan te leren/ toe te wijzen. 

  • 07-04-2007 3:03 PM In reply to

    Re: Apple remote commando's in stb

    Apple is goed bezig! Super dat dit te combineren is, met een beo4. Yes
  • 07-05-2007 5:16 AM In reply to

    • Bart
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Netherlands
    • Posts 128
    • Bronze Member

    Re: Apple remote commando's in stb

    DoubleU:
    Apple is goed bezig! Super dat dit te combineren is, met een beo4. Yes

    Het is niet zozeer aan Apple te danken als wel aan Lintronic en B&O !!

  • 07-05-2007 6:29 AM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: Apple remote commando's in stb

    Ik heb wel eens begrepen dat voor een x bedrag (dacht 400 euro) B&O de commado's op verzoek toevoegd. Als je dan een 20 menssen vindt die het willen kost het 20 euro pp. Maar of het waar is weet ik niet dat zal je aan een dealer met goede connectie's moeten vragen.

     

    Groetjes Johan

  • 07-05-2007 12:59 PM In reply to

    Re: Apple remote commando's in stb

    Bart:

    DoubleU:
    Apple is goed bezig! Super dat dit te combineren is, met een beo4. Yes

    Het is niet zozeer aan Apple te danken als wel aan Lintronic en B&O !!

    Ik bedoelde eigenlijk meer dat Apple zijn zaakjes goed onder controle heeft. Goed beeld en geluid, en bedieningsgemak. Het "click-wheel" op de Ipod en ook de Apple-tv, werkt zeer intuitief. Het is mooi dat de beo4, dit systeem over kan nemen.Smile 

Page 1 of 1 (10 items)