in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-01-2010 4:27 AM by ligth011. 10 replies.
Page 1 of 1 (11 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-18-2010 3:15 PM

    BEO5

    Vraag; ik werk nu met een beo4 voor keuken en tuin en werk met een BEO media1 voor mijn muziek. Het lastige van de beo4 is de slechte weergave wat met een beo5 handiger lijkt. Echter, ik zie dat er nu voor de iPhone ook een App is van B&O. Is er iemand die ervaring heeft met beide en kan aangeven wat nu het beste functioneert? Doel is dat zowel in de keuken als tuin de inhoud van de BEO media makkelijk te selecteren is. Alvast bedankt.

  • 07-19-2010 7:17 AM In reply to

    Re: BEO5

    De iPhone app werkt alleen als je een Masterlink Gateway hebt volgens mij. Anders kan je er niets mee.

  • 07-19-2010 3:22 PM In reply to

    Re: BEO5

    idd daar heb je de mlgw voor nodig en een  bedraad netwerk in je huis.

  • 07-19-2010 6:05 PM In reply to

    Re: BEO5

    Hoezo bedraad? De iPhone app werkt toch wireless; of moet de MLGW via kabel verbonden zijn aan netwerk?

  • 07-20-2010 1:53 AM In reply to

    Re: BEO5

    ja idd de mlgw moet bedraad zijn, raar gezicht een iphone met een netwerkkabel eraan

  • 07-31-2010 4:05 AM In reply to

    Re: BEO5

    Heeft een forumlid al zo'n netwerk? Ik heb er even naar gekeken maar het kost ook wel een paar centen en B&O en software is het mi niet.

    Ik heb een Beo 5 met mac en hem zo geprogameerd dat de tv en pc direct aanspringen en frontrow kan bedienen maar het werkt verre van feilloos.

    Je kan hem ook met een I-phone bedienen echter het geluid is niet te besturen verder werkt het wel aardig.

     

    Chucky

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 07-31-2010 2:37 PM In reply to

    Re: BEO5

    ik heb in mijn netwerk een mlgw hangen.

    Het is ook de bedoeling dat ik  mijn licht (domotica) via de mlgw kan laten lopen.

    De B&O app werkt zowel met de iphone, itoch en de ipad.

    Je kunt een de app gratis downloaden en een demo draaien zonder de mlgw.

    Het heeft toch aardig wat voeten in de aarde voordat je de mlgw werkend heb met de rest.

    De mlgw kun je ook op afstaand bedienen via webbrowser.

    Enige ervaring met computers is wel vereist.

    EN de mlgw werkt niet met alle modems en routers.

  • 07-31-2010 3:08 PM In reply to

    Re: BEO5

    Hier schrik ik toch wel van. Is de mlgw dan zo buggy, of is er gewoon meer kennis nodig om dit produkt goed bij je te laten werken.

  • 08-01-2010 3:05 AM In reply to

    Re: BEO5

    meer kennis nodig om goed te laten werken.

    ik weet niet wat je bedoel met buggy?

  • 08-01-2010 4:08 AM In reply to

    Re: BEO5

    Vol met bugs, lees: fouten

  • 08-01-2010 4:27 AM In reply to

    Re: BEO5

    oke, nee er zitten geen bugs in, teminste niet dat ik heb kunnen ontdekken.

    Maar je moet zo denken dat elke functie (bv aan doen van de dtv) je een viturele knop moet maken en die moet weer gelinkt worden aan het bepaalde toestel

    ook moet je alle kamers benoemen.het is een webbased programma, werkt wel aardig.

    vooral de koppeling met de domotica wel nog niet lukken.

Page 1 of 1 (11 items)