in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-09-2010 1:46 PM by Leslie. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-09-2010 9:04 AM

    Beogram CD/Cassette 4500

    Zou iemand mij kunnen helpen met de volgende vraag?
    Ik wil mijn Beogram 4500 CD en Cassette van binnen schoonmaken maar weet na een half uur proberen niet hoe je de "motorkap" open moet krijgen.
    Ik weet dat de achterkant 3 schroeven heeft (aangegeven met pijlen) die enigszins los gedraaid moeten worden.
    De onderste bedienings glaspaneel met print heb ik er ook uit en daaronder zitten weer een aantal schroeven waar ik dan (dacht ik ) het middendeel omhoog kon halen net zoals bij de Beomaster 4500.
    Aangezien dit een motorisch bediende paneel is gaat dit dus niet zomaar.
    De onderkant geeft toch duidelijk aan hoe of wat maar voor mij nog steeds niet duidelijk!
    Zie ik iets over het hoofd?

    Dank je!

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 05-09-2010 11:00 AM In reply to

    Re: Beogram CD/Cassette 4500

    Hoi Leslie, je moet de deurtjes van de casette en cd speler openen. Dan moet je met een klein schroevendraaiertje de twee lippen van de scharniertjes die in de deur zitten naar boven wippen en dan kun je de deurtjes eruit schuiven. Misschien wat omslachtig omschreven, maar wanneer je eenmaal in de gaten hebt dat je de uiteindes omhoog moet buigen, wijst de rest vanzelf.

    Hoe bevallen eigenlijk de Beolab 3000 die je afgelopen jaar van me hebt overgenomen?

  • 05-09-2010 1:46 PM In reply to

    Re: Beogram CD/Cassette 4500

    Hey Alex,

    Je Beolabs heb ik helaas pas geleden nog ingeruild voor Beolab 4000, nou heb ik spijtSad Heb een mooie set 4500 op de kop kunnen tikken (zat jij zeker ook achteraan?) en de Beolabs hadden hier perfect bij gepast!

    Bedankt voor je uitleg!

    Leslie

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

Page 1 of 1 (3 items)