in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-14-2010 1:37 PM by beoeric. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-14-2010 4:59 AM

    speaker vraag....

    Wat te doen met (nieuwe installatie) woonkamer circa 100 vierkante mtr; beton nieuw bouw met massief houten vloer / prioriteit radio / muziek / tv en af en toe film.

    4x Beolab 3

    of

    4x Beolab 8000

  • 04-14-2010 11:27 AM In reply to

    Re: speaker vraag....

    Ik prefereer de Beolab 3 boven de Beolab 8000 qua geluid. Design is een ander verhaal. Persoonlijk luister ik muziek liever via 2 speakers dan 4. Met het oog op je royale woonkamer denk ik dat de genoemde speakers wel eens tekort zouden schieten en zou dan ook zeker een paar Beolab 9 of Beolab 5 speakers overwegen. 

    Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

  • 04-14-2010 11:40 AM In reply to

    Re: speaker vraag....

    Persoonlijk ben ik al jaren een grote fan van de Penta... en niet alleen voor de geluidskwaliteit (welke naar mijn smaak veel beter is dan die van de Beolab 8000).

    Het design is minimalistisch, tijdloos en blend goed in met zowel een modern als een klassiek interieur. Door deze eigenschappen domineert de Penta de ruimte niet te sterk. In de second life markt te vinden met een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

    Ik heb zelf geen ervaring met de Beolab 3, maar in kleinere ruimtes (slaapkamer?) is voor mij de Beolab 8000 een even tijdloos alternatief.

    September 2009 1st prize winner.... 

    Filed under:
  • 04-14-2010 1:37 PM In reply to

    Re: speaker vraag....

    4x Beolab5  In zo'n grote kamer .......

    Als je een huis kan betalen met een WK van 100 meter dan mogen een paar speakertjes ook niet het probleem zijn ..... :-)

    Vraag de dealer een paar test opstellingen te maken.

    1 week met 4xBL8000

    1 week met 4xBL3

    1 week met 4xBL9

    en als je dan nog niet tevreden bent bestel je direct 4 BL5's zonder te luisteren, deze zijn toch altijd goed :-)  Heb laatst een opstelling gezien / gehoord met ook een BL5 als center. Das gaaf man ..... :-)

     

Page 1 of 1 (4 items)