in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-07-2010 5:26 AM by Diego86. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-31-2010 5:34 AM

    Beolab 6000 icm loewe subwoofer

    Hallo,

    Ik heb het volgende probleem; heb een loewe lcd (ind selection 40) + een loewe subwoofer (350W) daar sluit ik mijn beolab 6000 op aan.

    ze zijn aangesloten met een afgeschermde tulp met (gesoldeerde weerstand) en de beolap staat op line, aan de kant van de subwoofer zitten de boxen onder de klemmen front links en front rechts. De subwoofer is met loewe audio link kabel aan gesloten naar de tv. Nu werkt alles perfect als ik de tv aan heb staan, maar als ik de tv uitzet gaan de beolabs brommen dit duurt een tijdje totdat de beolaps vanzelf uitschakelen. Hoe kan ik dit probleem oplossen ? En is er ook een mogelijkheid dat als ik de tv uitzet de beolabs direct uitschakelen ? Want als dat zou kunnen ben ik dus ook gelijk van het gebrom af.  

    Alvast bedankt

  • 01-31-2010 11:57 AM In reply to

    Re: Beolab 6000 icm loewe subwoofer

    Ik heb ooit een relais laten maken voor een non B&O sub. Werkte prima. Deze ging met powerlink naar de TV en daarna in het relais. Vervolgens met cinch naar de sub. Waarom heb je de sub ertussen gezet en de beolabs niet direct op de tv aangesloten?

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 02-01-2010 5:02 AM In reply to

    Re: Beolab 6000 icm loewe subwoofer

    Omdat als ik ze direct op de tv aansluit ik de lage tonen wat mis, met de sub klinkt het stuk beter. Je hebt het over een relais en dan powerlink maar deze aansluiting zit niet op een loewe.

     

    Iemand een idee ??

  • 02-01-2010 1:31 PM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: Beolab 6000 icm loewe subwoofer

    Hallo,

     

    In Houten zit een dealer die dat voor je kan maken en als je zelf een beetje kan solderen is hierbij het schema:

    http://www.beoworld.org/beotech/circuit.htm

     

    Gr. Johan

  • 02-07-2010 5:26 AM In reply to

    Re: Beolab 6000 icm loewe subwoofer

    Heb probleem waarschijnlijk opgelost, als ik 2 weerstanden parralel zet op de speaker ingangen van de subwoofer moet het over zijn. Ga het volgende week proberen. Dus heb dan 2 weerstanden bij de sub en in beide speaker kabels 2 weestanden bij de tulp plug

Page 1 of 1 (5 items)