in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-13-2010 10:42 AM by chris31deco. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-12-2010 2:46 PM

    probleem beogram 1700

    Hallo,

    Ik heb een mooie beogram 1700, hij speelt mooi maar als ik op pauze druk dan gaat de arm niet omhoog en als de plaat af is dan keert hij terug maar het naaldje valt gewoon op de platendraaier. Blijkbaar een probleem met het hefboompje of zo.. Iemand suggesties wat te doen??

    Dankjewel!

  • 01-12-2010 4:18 PM In reply to

    Re: probleem beogram 1700

    Hefmechanisme is waarschijnlijk uitgedroogd. Er zit aan achteraan de arm een verticaal asje die van onder de arm door de plaat van de speler naar het mechanisme gaat. Wordt het asje omhoog gedrukt, dan gaat de arm omhoog. Wodrt het asje naar onder gedrukt, dan gaat de arm omlaag. Is het vet tussen het asje en het gat waar hij doorheen valt uitgedroogd, dan doet ie het niet meer. Remedie: Vanaf de onderkant een paar drupjes zuivere alcohol (geen Strohrum!!) bij het asje doen en voorzichtig op en neer bewegen. Dan is het probleem waarschijnlijk wel opgelost! Hierna zelf een slok van de strohrum nemen.....Big Smile

  • 01-13-2010 10:42 AM In reply to

    Re: probleem beogram 1700

    Blackrix,

    je zegt dat ik vanaf vanonder de alcohol moet aanbrengen, bedoel je dan dat ik de platenspeler dien open te vijzen om dit te doen?

    alvast bedankt

    chris

Page 1 of 1 (3 items)