in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-28-2009 3:36 AM by koning. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-28-2009 3:22 AM

    Showdagen bij Fred B. in Houten

    Bij deze wil ik toch even Fred bedanken voor zijn gastvrijheid.

    Er zijn 3 showdagen, vr 27, za 28  en zondag 29 november.

    Ik heb er weer mogen genieten van het volledige aanbod die hij heeft staan.

    Het is een zeer ruim verzorgde winkel met achterin zelfs een beoliving (thuisbioscoop van B&O), waarin alle producten aanwezig zijn en zelfs meerdere keren in diverse uitvoeringen.

    De uitblinkers zijn de nieuwe BV10 die er in verschillende kleuren staat en hangt, maar ook de BV7-55 met de beolab 7-6 eronder staat er.

    Wat een machtig toestel is dat!

    Ik weet wat ik op mijn verlanglijstje voor de Sint in mijn schoen moet zetten. Ben alleen bang dat de pieten het niet mee kunnen sjouwen Stick out tongue Misschien de kerstman dan..

    Ook heb ik even de TVix in combinatie met de BV9 mogen aanschouwen. Deze is hier meerdere malen al door o.a. DoubleU gemeld, maar nu ik hem in werking heb gezien, ben ik wel onder de indruk van het gebruiksgemak en de gelikte interface.

    Nogmaals, bedankt.

    ik ben een slechte recensist  maar als je benieuwd bent naar de (nieuwe) produkten, dan komen ze hier volledig tot hun recht!

     

    En nog bedankt voor het presentje.

     

    ps. ik heb geen aandelen en dat ritje met de R8 houd ik wel tegoed Big Smile

  • 11-28-2009 3:36 AM In reply to

    Re: Showdagen bij Fred B. in Houten

    Ben gisteren ook even geweestSmile

    Presentje??......ach komt nogWink

Page 1 of 1 (2 items)