in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-12-2009 10:03 AM by beologisch. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-07-2009 6:58 PM

    • makke
    • Not Ranked
    • Joined on 09-15-2009
    • Posts 12
    • Bronze Member

    Levensduur beovision-3?

    Hallo,ik ben aan het overwegen om me een beovision-3 32"bij aan te schaffen.Nu had ik graag geweten of deze toestellen even goed en robust of misschien wel beter zijn als de mx en lx series van de goeie ouwe tijd?Iemand een oordeel/ervaring?

     

    Wat ik me ook afvraag is waarom  er eigenlijk nooit een beovision-2 gemaakt is.Met 1/3/4/5/6/7/8/9 hadden ze geen probleem,maar 2?Is 2  in Denemarken wat voor ons 13 is misschien?

  • 10-08-2009 4:04 AM In reply to

    Re: Levensduur beovision-3?

    Hoi,

    Beovision 3 32" is ongetwijfeld een van de beste tv's door B&O gemaakt! Eigenlijk is het een Avant 32" , dezelfde geweldige beeldkwaliteit met de Real Flat beeldbuis en hetzelfde chassis. Kortom, een geweldige tv en voor weinig geld te koop! De techniek is bijzonder betrouwbaar dus ik denk dat je er nog jaren plezier van kan hebben!

    Succes

    Ernie

  • 10-08-2009 12:34 PM In reply to

    Re: Levensduur beovision-3?

    De naam BeoVision 2 was overigens gereserveerd voor een 28" breedbeeldtoestel. Hebben ze later BeoVision 3-28 genoemd. Vandaar dat de BeoVision 2 er nooit als naam is gekomen.

  • 10-10-2009 2:51 PM In reply to

    Re: Levensduur beovision-3?

    Ik heb, na eerst twee keer 'n MX en daarna een AVANT te hebben gehad, heb ik al enkele jaren een Beovision 3. Ik heb er meteen een surround-module en later een master-link module in laten zetten. (voor m'n Beocenter 9500) Voordelen (voor mij) zelf bepalen welke randaparatuur ik gebruik.(video werd dvd werd blue ray) Doorontwikkelde techniek. Schitterend beeld en vooral betrouwbaar.

  • 10-12-2009 10:03 AM In reply to

    Re: Levensduur beovision-3?

    Hallo Makke,

    De Beovision3 is een echte klasse TV zowel in geluid als in beeld, nu voor weinig te koop omdat [bijna] iedereen een platte TV [zowel aan de voor als de achterzijde welteverstaan] wilt.

    Wij hebben inmiddels al jaren een BV3.32 in woon- en slaapkamer en dochterlief een 3.28 op haar kamer en zijn allen zeer tevreden, beter dan de MX en en avant welke voordien hadden [deze allen wel met bolle buis uiteraard]

    Het blijft een TV en is daarom qua levensduur nagenoeg niet in te schatten, zelfs met behulp van het in het menu op te zoeken aantal branduren is hieromtrent geen voorspelling te maken.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (5 items)