in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-24-2009 5:46 PM by Secondlife. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-24-2009 1:08 PM

    Ombouw beovision 7-40-III van dvd naaar blue ray

    Hallo,

    Ik kan mijn 7-40 van dvd naar blue ray om laten bouwen voor het bedag van €1395,

    Of omruilen voor een nieuwe 7-40 100-120HZ, voor nog eens een extra €2000, de huidige 7-40 is 13 maanden oud.

    Ik heb het gevoel dat ik wordt opgelicht door mijn dealer.

  • 06-24-2009 5:46 PM In reply to

    Re: Ombouw beovision 7-40-III van dvd naaar blue ray

    Eerder werd een indicatie gegeven van 1.500 euro voor de ombouw van de DVD speler naar Blue Ray, dus het tarief van 1.395 valt in die zin zelfs enigszins mee.

    Het inruilvoorstel van de dealer lijkt mij een goed en beter alternatief. Ongeveer 25% afschrijving na het (ruime) eerste jaar is toch helemaal zo gek nog niet? Wat was anders je verwachting op het moment dat je dit toestel kocht?

    De dealer mag waarschijnlijk langs komen om het spul om te ruilen, te plaaten, opnieuw in te stellen, etc. En dan mag hij de gebruikte BV7-40 van het "oude" type nog eens zien te slijten. Is niet makkelijk op het moment en daarbij komt ook nog eens dat hij het display waarschijnlijk compleet zal moeten maken met een voet en centerspeaker.

    Nou wil het toeval dat ik wel eens wat doe met gebruikte B&O spullen, maar ik zal je zeggen dat ik een MKIII scherm niet zou willen innemen voor (omgerekend) 6.000 euro.

    Als je het mij vraagt is je gevoel onterecht en is van oplichting geen enkele sprake. Integendeel; ik denk dat je een - meer dan - keurig voorstel hebt gehad...

    No better life than a Secondlife

Page 1 of 1 (2 items)