in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-15-2009 4:09 PM by Blackrix. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-12-2009 5:24 PM

    probleem met mijn Beolab Penta 3 luidsprekers

    Hoi

    Graag had ik enkele inlichtingen gehad over het volgende probleem dat ik heb met mijn actieve Beolab Penta 3 luidsprekers

    Ik heb sinds 15  jaar of meer een Beomaster 4500 en een paar Beolab penta 3 luidsprekers en wanneer ik de radio of CD aanzet gaat enkel de linkse luidspreker de rechter werkt niet onmiddelijk enkel na 5 a 10 minuten gaat deze ook werken en soms stopt hij en gaat terug werken

    Zou U mij kunnen zeggen wat het probleem is daar ik zeer gehecht ben aan mijn instalatie

    Ofwel is het probleem in de Beomaster 4500 ofwel in de rechtse Beolab penta luidspreker

    Graag uw mening hierover

    Met Dank

    Polleke

  • 06-14-2009 8:47 AM In reply to

    Re: probleem met mijn Beolab Penta 3 luidsprekers

    Gaat het ledje op de rechter Penta (Stand By led, onderin het versterkerblok) wel groen branden of blijft deze ook rood als de Penta het niet doet?

  • 06-14-2009 11:36 AM In reply to

    Re: probleem met mijn Beolab Penta 3 luidsprekers

    Bedankt voor uw snel antwoord

    de leds zijn rood als de 4500 niet werkt

    De lichtjes zijn altijd op groen als de ampli 4500 werkt ook al komt er geen geluid uit

    Paul

     

     

     

  • 06-14-2009 12:06 PM In reply to

    Re: probleem met mijn Beolab Penta 3 luidsprekers

    Wat gebeurd er als het linker en rechter kanaal met de schakelaars op de BeoLab Penta's wordt omgedraaid? Dus als test de linker op Rechts zetten en de rechter op Links. Verschuift dan het probleem naar de andere luidspreker?

  • 06-14-2009 5:30 PM In reply to

    Re: probleem met mijn Beolab Penta 3 luidsprekers

    Neen er verandert niets altijd de zelfde luidspreker  die niet of soms werkt

     

     

  • 06-15-2009 3:55 PM In reply to

    Re: probleem met mijn Beolab Penta 3 luidsprekers

    Polleke,

    Zijn de Beolabs met powerlink kabels aangesloten? Probeer ook eens het voor de hand liggende. Op de master de kabels omwisselen. Is dan nog steeds de linker speaker het probleem? Druk alle kabels anders eens goed aan op de master en de Beolab.

    Veel succes, Robert

  • 06-15-2009 4:09 PM In reply to

    Re: probleem met mijn Beolab Penta 3 luidsprekers

    Dan verwacht ik dat het in de Penta zit. Wat het exact is is van afstand niet te zeggen, dit zal door een technicus onderzocht moeten worden.

Page 1 of 1 (7 items)