in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-22-2009 4:59 PM by DoubleU. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-22-2009 3:09 PM

    BeoVision MX 4000, hoe sluit ik mijn wii/ps2/xbox360 aan?

    Hallo,

    Ik ben nog maar net lid en heb net het forum bekeken, maar kan helaas niet echt tips vinden voor mijn probleem.

    Wij hebben thuis een BeoVision MX 4000 en een Beo4 afstandsbediening.
    Ik heb niet veel verstand van tv's (althans niet van de beovision), dus ik zou het fijn vinden als de uitleg stap voor stap kan.


    Thuis heb ik twee consoles (ps2, xbox360 en binnenkort een Wii erbij) en zou deze graag willen koppelen aan de tv beneden (de beovision 4000).
    Ik hoef ze niet allemaal aan te sluiten, maar de Wii komt waarschijnlijk beneden te staan dus die wil ik er sowieso op aansluiten.
    Ik heb scart-kabels e.d.

    Maar we hebben geen automatisch programma dat op AV o.i.d. staat.
    Het liefst zet ik hem op AV2 zetten, want op AV1 staat de DVD, tenzij niet anders kan, dan wissel ik ze wel om.

    Voor AV2 heb ik de volgende opties:
    CDV, V-tape-2, V-tape-2 B&O, v. Aux, Expander en Decoder.

    Volgens mij moet ik ook nog van alles doen met de beo4, maar ik word ook niet veel wijzer van de handleiding.
    Er staat niets in over consoles.
    Ook weet ik niet hoe ik een AV kanaal erop kan zetten of hoe ik de tv ernaar moet laten zoeken.

    Ook zou ik het fijn vinden dat als ik de Wii aanzet, hij automatisch op het goede kanaal of op av springt.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en jullie mij kunnen helpen.

    Groetjes,
    Didi

     

     

  • 11-22-2009 4:59 PM In reply to

    Re: BeoVision MX 4000, hoe sluit ik mijn wii/ps2/xbox360 aan?

    didiheartsyou:

    Voor AV2 heb ik de volgende opties:
    CDV, V-tape-2, V-tape-2 B&O, v. Aux, Expander en Decoder.

    Volgens mij moet ik ook nog van alles doen met de beo4, maar ik word ook niet veel wijzer van de handleiding.

    Welke je ook toewijst, behalve Expander en Decoder, deze bron kun je vervolgens weer oproepen met je beo4. Die kun je onder je knop list krijgen door diezelfde bron toe te voegen:

    st.bye en list tegelijk indrukken, Add staat in je display nu, Go en dan dmv list indrukken de juiste bron opzoeken en dan Go. Je kunt nu door je list bladeren totdat je de juiste bron tegenkomt, en dan Go.

    Met Decoder kun je een programma-kanaal van je TV toewijzen, aan AV2. Stel er staan 50 tv-zenders op, zou je AV2 aan 51 kunnen koppelen.

     

    didiheartsyou:

    Ook zou ik het fijn vinden dat als ik de Wii aanzet, hij automatisch op het goede kanaal of op av springt.

    Dat gaat niet gebeuren, omdat de Wii niet volledig bedraad is in de scart.

     

     

Page 1 of 1 (2 items)