in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-03-2009 10:04 AM by BogOHippie. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-02-2009 4:54 PM

    EFTERLYSNING EQUALIZER

    JEG HAR EN BEOMASTER 6500 OG EN BEOGRAM CD 7000. JEG KUNNE GODT TÆNKE MIG EN EQUALIZER. DERFOR VIL JEG HER I DETTE FORUM, SELVOM DET IKKE ER B&O, EFTERLYSE NOGEN SOM HAR EN PIONEER GR-777 EGUALIZER. JEG ER MEGET INTERESSERET I AT KØBE DEN.

    KONTAKT MIG VENLIGST PÅ joergen.clausen@gmail.com HVIS I HAR EN ELLER KENDER NOGEN DER HAR.

     

    PÅ FORHÅND TAK.

     

     

  • 03-02-2009 5:53 PM In reply to

    Re: EFTERLYSNING EQUALIZER

    I agree!

  • 03-02-2009 6:14 PM In reply to

    • Dillen
    • Top 10 Contributor
    • Joined on 02-14-2007
    • Copenhagen / Denmark
    • Posts 5,008
    • Founder

    Re: EFTERLYSNING EQUALIZER

    Laughing
    (Thread moved to the Scandinavian section since it is in danish).

    Normalt skal alle købes/sælges annoncer bringes i sales/wanted sektionen, men da den sektion
    fungerer mindre godt for Beoworld'ere, der ikke kan engelsk, kan jeg undertiden se igennem fingre og
    iøvrigt bede dig opgradere dit medlemsskab til sølv eller guld for at annoncere yderligere.

    Desuden tror jeg ikke, Beoworld er det helt rigtige sted at lede efter Pioneer udstyr.
    Mit gæt er, at f.eks. Ebay vil være et meget bedre sted, måske allerbedst i Tyskland.
    Technics laver også et par gode modeller, jeg bruger selv et par SH-GE70 som
    også har spektrum analyzer, men om de kan dække dit behov ved jeg naturligvis ikke.

    Og så må jeg bede dig om at trykke Caps Lock ud.
    Konsekvent brug af Caps Lock (store bogstaver) i et indlæg, anses for at råbe. Geeked

    Ikke mere øretæve. Laughing

    Martin
    Beoworld moderator

  • 03-03-2009 10:04 AM In reply to

    Re: EFTERLYSNING EQUALIZER

    Hej Martin

    Det er jeg ked af, jeg har ikke været så meget inde på disse sider før og kender derfor ikke helt til hvad og hvordan. Normalt ville jeg ikke søge på en B&O side, men jeg har ledt og ledt efter en equalizer der er de 42 cm som en Beomaster 6500 er. Og denne Pioneer så pæn ud i designet, så jeg tænkte måske nogle B&O folk havde valgt denne model i sin tid.

     

    Jeg beklager min manglende viden om reglerne, men siger tak for venligheden ;-)

    Mvh

    Jørgen (Stor B&O tilhænger)

Page 1 of 1 (4 items)