in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-28-2009 3:49 AM by ligth011. 17 replies.
Page 1 of 1 (18 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-24-2009 2:20 PM

    beoplayer

    heeft iemand voor mij de uitleg om playlisten te maken op de beomedia1,

    ik weet niet of het met beoConnect kan anders met beoplayer

     

    bvd

     

     

  • 02-24-2009 2:22 PM In reply to

    Re: beoplayer

    ligth011:

    heeft iemand voor mij de uitleg om playlisten te maken op de beomedia1,

    ik weet niet of het met beoConnect kan anders met beoplayer

     

    bvd

     

     

    Leg eens iets beter uit wat je bedoeld ?

  • 02-24-2009 2:27 PM In reply to

    Re: beoplayer

    Is er geen gebruiksaanwijzing ergens te downloaden daarvan?

  • 02-24-2009 2:38 PM In reply to

    Re: beoplayer

    Groentje :

    Is er geen gebruiksaanwijzing ergens te downloaden daarvan?

     

    http://www.beoinfo.nl/manuals/Beomedia_1_Dutch.pdf

  • 02-24-2009 2:48 PM In reply to

    Re: beoplayer

    die heb ik , maar daar staat niets in over playlits.

    ik wil playlits maken met muziek er in dus dat ik bv een playlist krijg voor de dinsdag of zondagochtend.

    maar ik kan er niets over vinden.

  • 02-24-2009 2:58 PM In reply to

    Re: beoplayer

    Je bedoeld dus dat je de muziek nu wel al in de BM hebt staan ....alleen wil je nu bijv. voor een feestje een afspeel lijst maken ?

    Ik moet ook even kijken hoe dit precies gaat , maar het heeft met de gele knop van de Beo4 te maken , je moeyt dit ook liedje voor liedje doen '.

    Als dit is wat je bedoeld , kom ik zo op terug , laat ff weten ?

  • 02-24-2009 3:31 PM In reply to

    Re: beoplayer

    yep, maar ik dacht dat he ook via beoplayer kon, anders maar via de bm

  • 02-25-2009 1:26 PM In reply to

    Re: beoplayer

    Ik antwoord weer even hier , om het BS-3 topic in stand te laten .

    als je een liedje aan een play list wil toevoegen , ga je naar het betreffende liedje toe , je drukt op het gele pijltje op de Beo-4 , vervolgens opent zich een nieuw menu waarin je play listen ziet en het betreffende liedje , wanneer je op één van die play listen gaat staan en op "go " drukt , zit je betreffende liedje in de play list .

    Hoe kom je nou aan play list mappen ....... wanneer je op het gele pijltje drukt opent zich vanzelf een nieuwe map met de datum van vandaag , maar uiteraard kan je ook gewoon in je netwerk map van ( bijv. ) de laptop de namen of mappen waarin je de liedjes wil hebben wijzigen .

    Moest je ook nog weten hoe je in het service menu komt ?

  • 02-25-2009 2:34 PM In reply to

    Re: beoplayer

    graag, is het service menu is dat r op het toesten bord en dan 9 en dan <0><0>

    ik heb alleen al 2 x gehad dat ik steeds terug kwam in windows login scherm en dat ik moet recovory om er uit te komen.

    kun je playlisten ook in de software beoplayer maken?

  • 02-25-2009 8:03 PM In reply to

    Re: beoplayer

    Service menu = rode pijl op de beo-4 . dan cijfer 9 , dan nul nul go , dan wordt het menu uigebreid met "systeem settings " , als je daarop klikt , zie je staan "show service menu "

    Wanneer je dit aan vinkt komt er in het main menu als je de BM inschakeld een 5de menu optie bij , als je scrolt komt nu na het onderste woord " web " van het menu , ook het woord service te voorschijn .

    Als je hierop klikt krijg je een grijs beeld , ga met je muis zoveel mogelijk naar de linker onderhoek , en klik daar , dan komt het normale Windows start menu te voorschijn !

    Succes !

  • 02-26-2009 2:19 PM In reply to

    Re: beoplayer

    dat had ik ook via de marnier hierboven, maar als ik eenmaal in windows zit hoe moet ik er dan uit.

    want ik heb al een paar keer gehad dat steeds het xp log in menu en vroeg om een wachtwoord van de administrator, dus moest er een recovery overheen pas toen kreeg ik weer het scherm met net music etc/

  • 02-26-2009 8:45 PM In reply to

    Re: beoplayer

    ligth011:

    dat had ik ook via de marnier hierboven, maar als ik eenmaal in windows zit hoe moet ik er dan uit.

    want ik heb al een paar keer gehad dat steeds het xp log in menu en vroeg om een wachtwoord van de administrator, dus moest er een recovery overheen pas toen kreeg ik weer het scherm met net music etc/

    Als ik exit op de beo-4 druk , ben ik weer terug in het BM menu .

  • 02-27-2009 1:54 AM In reply to

    Re: beoplayer

    thx,

    weet je ook nog iets over een nasserver en de BM, zodat je ook de music die op de nasserver staat kan benaderen via de BM

  • 02-27-2009 6:29 AM In reply to

    Re: beoplayer

    ligth011:

    thx,

    weet je ook nog iets over een nasserver en de BM, zodat je ook de music die op de nasserver staat kan benaderen via de BM

    geen idee !

  • 02-27-2009 2:17 PM In reply to

    Re: beoplayer

    Kijk eerst maar eens of het lukt via je MAC. Denk het niet eerlijk gezegd. Als het daar al niet lukt, zal het via NAS zeker niet lukken.Wink

  • 02-27-2009 3:00 PM In reply to

    Re: beoplayer

    hoe bedoel je dat?

  • 02-27-2009 5:48 PM In reply to

    Re: beoplayer

    Omdat de NASserver waarop je doelt niets meer is als een mini-PC met een processor, geheugen en wat geinstalleerde software. Dat kun je met een gewone PC ook wel voor elkaar krijgen.

    Verder denk ik dat het niet werkt, omdat de software waarop de server draait ook nog moet kunnen communiceren met de BM1 of BM5. Ik heb in ieder geval nog niks erover gelezen dat je de BM1/5 kunt laten fungeren als een "streaming player".

     

    Als je bestanden wil streamen over een netwerk in een B&O setup, kun je beter kiezen voor een PS3 of een TVIX. Die laatste speelt vrijwel elk audio of video formaat af en komt ook in de PUC-lijst van B&O voor.

     

  • 02-28-2009 3:49 AM In reply to

    Re: beoplayer

    thx

     

    ik hebb idd nu een ps3 eraan hangen, maar ik wil eigenlijk alles met de beo4 en 5 kunnen doen, en de ps3 kan dat beperkt.

    En ik wil wel met bm1 geheel benutten.

    ik zal 1document toevoegen die ik heb gekregen van de 1e eigenaar over nasserver en usb disk. (Maar weet niet ik hoe een bijlage moet toevoegen)

    Want er zitten natuurljk niet voor niets usb aansluitingen op de bm.

    en volgens mij moet het lukken om de bm te laten kijken naar de disk.

    vroeg me af of hier iemand ervaring mee had.

     

    ik hoor het wel.

Page 1 of 1 (18 items)