in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-20-2008 6:23 PM by BogOHippie. 0 replies.
Page 1 of 1 (1 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-20-2008 6:23 PM

    Beomaster 5500 Options

    Kan nogen hjælpe mig ang. en underlig måde en Beomaster 5500 skal ”betjenes via  fjernbetjening” i forhold til en anden. Jeg er tidligere foreslået en kombination, hvor jeg skulle programmere den til Option 1. Det virkede desværre ikke.

    Det er fuldstændig ukendt for mig med disse indstillingsmuligheder. Derfor vil jeg spørge "herinde" om følg. :

     

    1.       Den ene Beomaster 5500 kan vha. en Beolink 1000 fjernbetjening skifte til AUX og dermed til lyd ud over anlæg fra tv og video eller DVD. Det gøres ved at fx trykke AV TV AV og skal man fx også have lyd ud over anlæg fra DVD, så skal man trykke en masse kombinationer med shift Video shift AV samt vist nok noget mere.

     

    2.       På den Bemaster 5500 jeg gerne vil have til at fungere, der er det en helt anden kombination, fx med lyd over anlæg fra TV skal man trykke radio shift radio for at der bliver skiftet til AUX, men den vil ikke ved nogle former for kombinationer, skifte til lyd på anlæg fra DVD, dette er uanset hvilken funktion der vælges på TVéts setup for scartudgangen.

     

    Jeg har et MX 7000 TV som er forbundet med Beomaster vha. scartstik og B&O´s din stik for at føre lyd og betjeningsmuligheder op til Beomasteren.

    DVDén er et billigt produkt som intet har med B&O at gøre, men lyden kan godt komme ud over anlæg i eks. 1, bare ikke i eks. 2?

    Kan jeg på nogen måde finde ud af hvilken Option Beomasteren i eks. 1 er sat op til?

    Og hvordan kan jeg omprogrammere eks. 2 til at kunne det samme som eks. 1 ?

    Kan nogen venlige personer herinde hjælpe mig med det?

    På forhånd atk for hjælpen :-)

    Mvh

    B&OHippie

Page 1 of 1 (1 items)