in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-11-2008 12:39 PM by ChantalH. 0 replies.
Page 1 of 1 (1 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-11-2008 12:39 PM

    Stylus/Carteridge voor Beogram 1700

    Hallo mensen,

    Heb nu onlangs een B&O Beogram 1700 gekregen van een overleden familielid. Echter heb ik geen bijpassende versterker (die was al een keer verloren gegaan jammer genoeg) dus kan er niks mee op dit moment, nu weet ik dat deze spelers wel de bottom range zijn van B&O maar toch goed van kwaliteit.

    Waar kan ik in Nederland een nieuwe (replacement) stylus/carteridge kopen (MMC20S of beter) . ik heb online diverse buitenlandse sites kunnen vinden maar de problemen met procedures van importrechten etc heb ik ook al gelezen, daarom vind ik het makkelijker om het dus in Nederland of bij een Nederlandse Webshop te kopen, en daardoor mischien ook wat goedkoper uit ben in totaal, kan zo'n beetje 200 tot 300 euro uitgeven eraan.

    Tevens wil ik graag weten hoe ik deze Beogram 1700 kan omturnen zodat hij op mijn High-End versterker set kan worden aangesloten, nu zit er een 5 polig aansluiting aan de speler dit moet naar TULP, ik heb wel een omschakelkabel  5-pin -> tulp, echter ik moet de Platenspeler toch ook aarden (?) om een brom te voorkomen (of is dit al intern bij de speler opgelost), dit doe ik uit voorzorg nog niet (of kan het geen kwaad te proberen)..

    Bij voorbaat al dank voor enige reactie..Smile

    Chantal.

    Filed under:
Page 1 of 1 (1 items)