Noem het gemakzucht, maar ik hoop dat er hier leden zijn die enige ervaring hebben met de Beoplayer/Beoport.
Ik heb een setup waarin een Beoport is opgenomen. Deze laat zich prima bedienen vanuit elke ruimte.
De laatste tijd maak ik wat meer gebruik van iTunes(store) op de laptop en download ik wat muziek. Deze muziek zet ik dan (meestal) over cd en kan ik het meenemen voor onderweg.
Wat ik mij afvraag is of je de gedownloade muziek kan overzetten, of direct kan in een gedeelde map kan plaatsen zodat zowel Itunes als Beoplayer/Beoport deze muziek kan afspelen.
Ik heb wel eens wat geprobeerd met het overzetten naar een USB Stick voor in de autoradio, maar dat werkt niet. Of dat nu ligt aan de format of dat het een rechtenkwestie is weet ik niet.
Nu heb ik laatst een netwerkschijf in de opruiming gekocht (een Maxtor met een 500GB IDE schijf erin) en wil ik eigenlijk zowel iTunes als Beoport deze kunnen benaderen.
Heeft dit kans van slagen of loopt het geheel vast op rechten?
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik heb de zoekfunktie gebruikt. De vraag komt vaker voor, maar antwoord blijft uit.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Beobuddy.