Hei!
Hadde håpet at noen fra Danmark kunne svare deg, siden jeg ikke kjenner til YouSee, men jeg får svare så godt jeg kan!
Du får nok ikke HD på det fjernsynet, men det er ikke så farlig... Det du trenger er en digital tuner, dette får du fra YouSee når du tegner et abonnement på Digital-tv (regner jeg med!). Denne kan du bare koble til fjernsynet med en vanlig SCART-kabel, bruk helst AV- eller V.TAPE-kontakten. Så må du montere en spesiell sender over den infrarøde senderen på YouSee-boksen og koble den til kontakten merket "STB-C" på baksiden av fjernsynet. Denne får du hos din B&O-forhandler, eller hos BeoWorlds sponsor "Sounds Heavenly" (du finner link på bunnen av siden.)
Gå så inn på tilkoblingsmenyen (Set up - connections eller lignende) på fjernsynet og velg at du har koblet til en "STB(SAT)" på den aktuelle kontakten. Når du nå bekrefter ved å trykke GO, så får du opp en liste over digitalbokser. Velg den boksen du har. Hvis du ikke finner den aktuelle boksen, så kan du prøve andre bokser fra samme merke (virker som det er Samsung YouSee bruker). Hvis ikke det fungerer må du kontakte din B&O-forhandler for å få montert en ny chip i fjernsynet.
Bare spør hvis det er noe som er uklart eller om du lurer på noe annet!
Magnus