Probleem 1: Ik ben sinds een zestal jaren in het bezit van een Beocenter 3300, waar ik tevens sindsdien een Beogram 3300 op aan heb gesloten. Over de geluidskwaliteit niets te klagen. Toch ben ik enkele weken geleden gevallen voor een Beocenter 7000. Ik liep er met een gelukje tegenaan en kon hem vrijwel gratis overnemen, inclusief twee Beovox S-60 boxen en alle aankoopsbewijzen, garantiebewijzen etc. Beestje overgenomen van de eerste eigenaar. Ik was meteen weg van de originele afstandsbediening, die ik altijd gemist heb bij mijn 3300.
Nu heb ik dus sinds een week de 7000 aangesloten in de woonkamer, alleen nu heb ik het volgende probleem; hoe krijg ik daar mijn Beogram 3300 op aangesloten? En is dat uberhaupt wel mogelijk? De tape-uitgang die de 3300 namelijk had heeft de 7000 niet, aangezien die beschikt over een geintegreerd cassettedeck... Mocht ik mijn Beogram niet aan kunnen sluiten, komt de 3300 toch weer terug aan het werk!
Probleem 2: Mijn Beogram 3300 heeft een (volgens mij bekend) probleem; de klep gaat niet meer volledig automatisch open, maar moet handmatig geholpen worden. Inmiddels ben ik er wel gewend aan, maar het zou toch mooi zijn als... Is dat iets wat zelf te verhelpen is?
Luxeprobleem 3: Ik heb zoals eerder vermeld met de Beocenter 7000 een in goede staat verkerend setje Beovox S-60 aangeschaft. Voorheen heb ik mijn Beocenter altijd aangesloten op B&W's DM14. Laten staan of wisselen?
Alvast bedankt voor alle reacties!