Heb sinds een maand of drie een storing met de Beocenter 2. Als ik een cd/dvd wil laden, blijft (willekeurig) na het openen van de vlinderdeuren de doorzichtige deksel dicht en hoor ik een motorgeluid. Als ik dan de tweede keer op "Load" druk, gaat de klep open, er gaan geen leds branden en dan moet je snel zijn, omdat de klep in een doorgaande beweging ook weer dicht gaat. Dit kan 10 keer achter elkaar gebeuren en dan ineens gaat het goed. Of dan weer 5 x goed en dan begint de ellende weer.
Verder heb ik al langere tijd een verloop in het matrix display. Met name in de menustructuur zijn de dots wel heel erg verschillend van intensiteit, licht en minder verlicht.
Ik heb eigenlijk geen zin in het inleveren van het apparaat, lang kwijt en een erg hoge rekening. Die hoge rekening heb ik al een keer betaald bij de aanschaf.
Iemand anders ervaringen als genoemd en een mogelijke oplossing? Schoonmaken heb ik al gedaan, voor zover alsd je er bij kunt. Ik zou er wel verder bij willen kunnen, met de technische kennis die ik heb kom ik een heel eind. Maar de toegang is wel erg beperkt, speciaal gereedschap??
De garantie is er toch al wel af.