Ik heb een Beolink 7000 bemachtigd. Ik verwachtte helemaal geen funktie en hoopte geluk te hebben, dat die alleen een accu probleem heeft. Hij funktioneert echter wel als die op de lader wordt gelegd! Hij schakelt echter wel weer standbye als die even niet gebruikt is en wordt dan niet meer "wakker". Pas als die een tijdje van de lader af is gaat die weer aan op de lader. Dus in ieder geval zijn de accu's op, en dat mag ook wel, beetje wit poeder... en datum 1989
Ik heb nog iets gelezen over een aparte interne accu, hopelijk is die nog in orde...
Ik heb al begrepen dat ik een 5 blok NiCd batterijen moet kopen en die aan de draadjes solderen. Dus maar eens kijken op internet.
Bij een vriend kon die de MX7000 inschakelen, volume en kanalen switchen, maar pakte niet de nummers van kanalen? De Beocenter 9000 reageerde niet.
Nu test ik hem op de Beocenter 9500 en werkt, alleen (nog) geen 2 weg. Maar dat moet ik misschien omstellen op het Beocenter. De Ouverture reageert helemaal niet. En de Avant ook niet. Zijn er kenners die weten hoe en waarom die het ene wel doet en het andere niet?