Beobuddy:
Harry2008:
Naast de kijktip van Beobuddy (Legend of the Guardians (welke ik als film wat vond tegenvallen) kijk eens naar "Hoe tem je een draak". Grafisch ook erg mooi. Ook mooi is de nieuwe BluRay uitgaven van Wlat Disneys "Fantasia". Weliswaar digitaal opgekalefaterde op basis van de 1940 release, maar erg goed gedaan en de magie van de tekenfilmpjes en de muziek is (en blijft) fantastisch.
Jammer, dat hij tegenviel. Maar ik ben nog niet verder gekomen dan een half uur en vond de koppen van die uilen wel indrukwekkend. Qua verhaal heb ik hem dus nog niet helemaal gezien en twijfel nu of het dus wel zin heeft
Maar de film "hoe tem je een draak" had wat mij betreft in de prijzen mogen vallen ipv "Toystory3". Dus helemaal mee eens dat dat een mooie film is met eens een wat originelere insteek met draken dan pratende poppen e.d. Deze film heeft hier al meerdere keren aangestaan. Vooral dat stuk "Testdrive" waarbij hij tussen de rotsen over het water vliegt, dat is vooral de eerste keer als je het ziet een leuke ervaring. Knap staaltje animatie ook.
Maar hoe bevalt de BV8 verder Koning? De Dune draait dus ook gewoon via de PUC (hoe heet die Dune in de PUC-lijst?). Ik gebruik nog steeds een TVIX (nu een 6600N ipv de HD-N1 Café ivm de BluRay rips van 20GB en groter). Daarvan vind ik nog steeds dat de bedieningsinterface er gewoon strak eruit ziet.
Geweldig!! beter dan die led's van samsung sony en philips.
Alleen sommige concerten zoals bijv. leonard cohen_Songs from the road_als het beeld gaat bewegen word het een beetje onscherp.
Denk dat dat gewoon aan de opname ligt.
Ik heb bijv. Paul Simon and Friends,Moody Blues,david foster dan springen de tranen in je ogen zo mooi.
Wat mij ook is opgevallen is dat het beeld niet zeer doet aan je ogen net als bij de samsung led's,die staan veel te scherp.
Zou dat met die licht sensor te maken hebben,viel mij gewoon op.
Kleuren zijn ook goed,niet dat felle rood als bij samsung,gewoon heel natuurlijk.
De Dune kan ik aan spreken met de knop DVD...PERFECT meer kan ik er niet over zeggen.Gaat de tv uit,dan gaat de dune ook uit.
In de puc lijst is het de Dune BD Prime 3.0
De Wii staat onder V-mem en de x-box onder PC.
Zappen had wel wat sneller gekunt,maar ik vraag me af of dat niet met de humax te maken heeft.
Ben er heel blij mee