Ik heb eindelijk een nieuwe tv op de slaapkamer. Na de drama's met een BV 8-26 waarbij k een eerst een muurbeugel kreeg die ik niet subtiel vond wilde ik een vloerstand. Deze is 85 cm hoog, leuk om uit je bed te kijken, je ziet niets. Ik heb echt een superdealer en die heeft me enorm geholpen door alles drie keer te bestellen en te annuleren. (Bedankt Fred!)
Nu heb ik een gebruikte BV 6-26 gekocht met motorvloerstand. Absoluut de mooiste TV die in 26" te koop is. Ik heb een paar vragen. TV staat in optie 6, slave. Ik heb een Humax 5050C erbij gekocht en omdat het een oud type is zit ik met DVI. Nu wil ik de settopbox selecteren maar dat lukt niet. Ik zie alleen AV 1 en AV 2 verder kan ik geen DVI toewijzen aan de STB. Scart zou net zo goed zijn maar ik ben eigenwijs en heb de mediamarkt gespekt door een HDMI-DVI kabel te kopen. Hoe ga ik dit toewijzen? Uiteraard komen ze het spul verder aansluiten maar als een klein kind die niet kan wachten heb ik alles al staan natuurlijk!
Verder heb ik in de woonkamer ook een STB en wil niet dat hij deze pakt met het commando DTV maar met Link-DTV.
Alvast bedankt!
Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!)