Blackrix,
Ik heb eerst gekeken of ik een lijm kon vinden die enig effect had op het plastic , maar helaas meerdere modelbouwlijmen gaven geen resultaat .
Daarna blijft alleen nog superlijm over , en zelfs dat geeft geen hechting .
Ik denk dat er een glasvezelversterkte kunstof is gebruikt en dat is altijd een probleem om gelijmd te worden :-(
Ik heb na de laatste poging wel een werkbaar MODEL overgehouden , zodat ik op basis daarvan wel maten kan nemen , maar een echt alternatief heb ik niet gevonden.
-- ik hoop dat er inderdaad iemand dit draadje leest , en uit een sloper het onderdeel kwijt wil.
Verder zit ik nog met een detail aan het trek-kabeltje wat de lade open en dicht trekt , de tekening in het service manual laat namelijk andere veertjes zien dan er aan het draadje in mijn cd-speler zitten.
En dat kabeltje lijkt origineel te zijn.
-- Probleem is nu dus dat ik eigenlijk een paar foto's van een werkende cd7000 moet hebben om te zien hoe het origineel is ge-loopt en hoe de veertjes zitten in/en aan de kabel en de bevestigings punten.
Dus iedere hulp is welkom op dat vlak.
er zijn nog wel een paar wensen ;
= frontpaneel van een beomaster 7000 zonder krassen
= een sloper beolink 1000 met goede electronica
= firmware 1.2 voor diezelfde beomaster
Ach , wat leren we hieruit --> ebay aankopen kunnen leuk en interessant zijn , maar als je de pech hebt dat de verkoper bewust de zaak incorrect aanbied dan krijg je niet geleverd wat je denkt gekocht te hebben !! ( en let op met foto's die je dan heel vriendelijk krijgt toege-mailt want geen van de problemen was daarop zichtbaar )
Gelukkig heb ik met paypal betaald en hoop ik dat die iets voor me kunnen doen .
Ik wens iedereen prettige feestdagen ,
Ik ga hopelijk met jullie hulp binnenkort toch nog kunnen genieten van mijn system 7000
nitro2