Even ter verduidelijkking: ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwen. Dat is nu het voordeel van 'niet' dealer zijn in dit gebeuren... Ik zou trouwens ook geen deel willen uitmaken van dit uiterst arrogant en decadent gezelschap. Vanaf het hotel Martinez tot aan het eiland Marguerite waren enkelen al stomdronken, wellicht wan de warming up party. En ik heb zelden gasten gezien die binnen enkele uren zulke hoeveelheden alcohol naar binnen slurpten. Toppunt in deze was de beach club party... sluitings uur 2300. De catering moest echter nog versterking aanvragen, aangezien enkele 'benedenrivierse' storemanagers niet van ophouden wisten.
Het was triest mee te maken dat over de aangekondigde personele 'inkrimping' gelachen werd onder het genot van menige fles dure bubbels. De hoeveelheid die hier rijkelijk gevloeid is zou omgezet moeten zijn geworden in personeelsbehoud.
Ondanks de financiële behoudendheid van de top gaan we toch weer naar de gloriedagen: lekker een weekje Maritius voor de dealers en familie.