in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-17-2009 5:48 PM by Leslie. 9 replies.
Page 1 of 1 (10 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-11-2009 3:07 PM

    Beo 4 met vreemde toetsen

    Ik heb een Beo 4 AB in mijn bezit waarvan ik geen idee heb waar die voor toegepast word.

    De bekende toetsen zoals TV RAdio etc. ken ik wel en werken allemaal maar de "MyVideo, My PC, MyMusic" toetsen  zeggen mij niets.
    Iemand enig idee?


    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 09-11-2009 6:00 PM In reply to

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    Leuk he ?? die 'rariteiten' :), ik heb een Beo4 waar je geen functies kan toevoegen in de list op e bekende manier maar alleen kunt kiezen uit " MX, Avant,....'' dus welk apparaat je ermee wilt bedienen.

    Misschien standaard bij een serie maar heb ik nog niet eerder gehad (en het is echt niet de 2de Beo4 die ik heb gehad...).

  • 09-11-2009 7:25 PM In reply to

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    Het is idd wel een aparte!

     

    Er zit ook een cinema knop op (format 0), en die werden " alleen" geleverd i.c.m. met de beoliving system.

    Zelf heb ik ook  de cinema variant met de V-mem en A-mem toetsen, maar die kent niet die 2 bijzondere toetsen.

    Dus is het dan misschien een nieuwere "cinema" variant?

  • 09-12-2009 5:51 AM In reply to

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    Beobuddy:

    Het is idd wel een aparte!

     

    Er zit ook een cinema knop op (format 0), en die werden " alleen" geleverd i.c.m. met de beoliving system.

    Zelf heb ik ook  de cinema variant met de V-mem en A-mem toetsen, maar die kent niet die 2 bijzondere toetsen.

    Dus is het dan misschien een nieuwere "cinema" variant?

     

    Er zit nog een bijzondere knop op , namelijk "DOOR" ....maar ik denk ook nieuw type Beoliving  ...... er is ook nog een Beo-4-Beoliving met een verlicht toetsenpaneel .

    De Beo-4 met , Avant , MX enz is niet zo bijzonder dit is een oudje , heb ik er meerdere van gehad in de begin tijd van de Beo-4 .

  • 09-12-2009 6:05 AM In reply to

    • EOB
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 188
    • Bronze Member

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    Door:

    Een dealer heeft me ooit middels een kleine demonstratie laten zien hoe je met de beo4  het beeld van een camera met zicht vanuit de voordeur op de avant kon laten weergeven.

    "Door" lijkt me dan de aangewezen knop hiervoor.

     

     

  • 09-12-2009 12:03 PM In reply to

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    http://en.wikipedia.org/wiki/Color_of_Night

     

    In de film Color of Night met Bruce Willis uit 1994 is een scene te zien waarbij de MX televisie bewakingsbeelden laat zien. De bediening was met een BEO4

  • 09-14-2009 7:26 AM In reply to

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    EOB:

    Door:

    Een dealer heeft me ooit middels een kleine demonstratie laten zien hoe je met de beo4  het beeld van een camera met zicht vanuit de voordeur op de avant kon laten weergeven.

    "Door" lijkt me dan de aangewezen knop hiervoor.

     

     

     

    Onder de list knop zit ook het woord " camera" , die kun je prima gebruiken voor de doorcam

  • 09-17-2009 1:48 AM In reply to

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    Dit is een speciale hotel beo4

  • 09-17-2009 4:11 PM In reply to

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    Nou Leslie, je zult dus een hotel moeten beginnen om deze Beo4 optimaal te kunnen gebruiken.....Big Smile

  • 09-17-2009 5:48 PM In reply to

    Re: Beo 4 met vreemde toetsen

    Hoi Blackrix,

    Leuke opmerking die ik waardeerStick out tongue

    Zolang het maar niet uit een hotel gejat is!!

    Misschien iets voor de verzamelaars van AB's? Zou verder niet weten wat ik er mee kan doen. Mijn kamer begint zo langzamerhand uit te puilen en vrouwlief wordt Super Angry

    De Deens griep begint bij mij al behoorlijk uit de hand te lopen.

    Bedankt voor al jullie reacties!!!!!

     

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

Page 1 of 1 (10 items)