in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-11-2012 3:12 AM by berit. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-07-2012 7:32 AM

    DTV / Programguide i DVB-HD modul har ændret funktion?

    Har: BeoVision 7-40 Mk5 inkl. DVB-HD-modul (software 1.8.9.0) og Beo4

    Fra den ene dag til den anden er der sket en ændring i den måde jeg åbner Programguiden på i DVB-HD-modulet.

     

    Normalt har jeg altid blot kunne trykke på den grønne knap på Beo4 og straks åbnes programguiden. Jeg har også altid blot kunne trykke Blå knap for at se info om det viste program.

     

    Men siden en dag i sidste uge, har jeg konsekvent skulle trykke DTV før jeg kunne trykke grøn eller blå knap. Hvis jeg så zapper til anden kanal og vil se programguide eller info om det viste program, skal jeg igen trykke DTV først.

    Er der nogen ved hvordan det kan være sket? Er det Beo4 eller TV'et der forårsager problemet?

     

    NB! Det har virket i over en måned med software 1.8.9.0 så problemet er ikke opstået ifb. med sw-opgradering af DVB-HD

  • 01-10-2012 3:43 PM In reply to

    Re: DTV / Programguide i DVB-HD modul har ændret funktion?

    Problemet har løst sig selv, mystisk var det.

  • 01-11-2012 3:12 AM In reply to

    • berit
    • Not Ranked
    • Joined on 02-24-2008
    • Posts 17
    • Gold Member

    Re: DTV / Programguide i DVB-HD modul har ændret funktion?

    Hade samma problem, fick tips av en tekniker från B&O att resätta DVT-modulet varje gång man uppdaterer mjukvaran.

    1. Ta bort sladden till TVen i 2 minuter

    2. Anslut igen


    3. Sätt på TV gå till Menu-Uppsättning 4-sätt markören på övriga möjligheter och tryck RÖD+GO så kan man resätta modulet om starta       om från början.

    Obs alla kanallistor försvinner, men det gick fortare att byta kanal, samt menyen funkade

Page 1 of 1 (3 items)