in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-17-2009 4:11 PM by panerai1. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-16-2009 6:13 AM

    BV8-40 ventilators

    Hi,

    heb sinds vorige week een BV8-40, fantastisch toestel qua beeld-geluid prijsverhouding maar 1 ding irriteerd mij enorm en dat zijn de ventilators aan de achterkant die, als je erop begint te letten, boven het geluid (bij laag volume) uit komen Angry

    Heeft iemand hetzelfede probleem? Zoja, is er een oplossing?

    Panerai1

  • 12-16-2009 7:38 AM In reply to

    Re: BV8-40 ventilators

    panerai,

     

    in het service menu van de televisie kan je instellen bij welke temperatuur de ventilatoren aan moeten en daar kunnen de ventilatoren afgesteld worden. Ik raad aan om dit door de dealer te laten doen. Zet je de waarde's te laag dan kan het scherm te warm worden en zich zelf uitschakelen.

     

    mocht je meer info willen dan kan je me mailen.

  • 12-16-2009 9:23 AM In reply to

    Re: BV8-40 ventilators

    Alvast bedankt voor de reactie,

     

    probleem is dat ze op springen als je het toestel opzet of zelfs als het in audio mode speelt ( geen beeld, wel geluid -cd-radio )

    Dus maw, ze draaien continu en zoals ik al zei..... als je erop begint te letten wordt je er een beetje onnozel van Super Angry

     

    Panerai1

  • 12-16-2009 10:09 AM In reply to

    Re: BV8-40 ventilators

    Weet je zeker dat het de ventilatoren zijn?? De achterkant werkt als klankkast en kan ook veroorzaakt worden door modem/chip op de printplaat. Deze zit (als je voor de tv staat) rechtsonder.

    Heb je er meteen last van of na een tijdje. Wat geeft het servicemenu aan hoeveel omwentelingen er gemaakt worden??

     

    Bij mij was het de modem/chip. En is prima opgelost.

    Ben benieuwd wat je te melden hebt.

  • 12-17-2009 1:23 PM In reply to

    Re: BV8-40 ventilators

    Had last van hetzelfde. Bij zijn eerst 2 grote ventilatoren vervangen. Dat hielp niet, toen is de kleine ventilator ook nog vervangen. Dat help ook niet net zo min als verlagen van het aantal toeren. Heb een prima dealer (middendorp in rotterdam) die m heeft omgeruild voor een nieuwe. Sindsdien geen enkel probleem en is ie lekker stil nu.

  • 12-17-2009 4:11 PM In reply to

    Re: BV8-40 ventilators

    Zal eens contact opnemen met mijn dealer, die zullen mij wel gaga verklaren maar het feit dat ik nie alleen ben op deze wereld met hetzelfde probleem zal er wel een oplossing uit de bus komen.

    Houdt jullie wel op de hoogte!

Page 1 of 1 (6 items)