|
Untitled Page
ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012 READ ONLY FORUM
This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and
1st March February 2012
Search
Page 1 of 1 (5 items)
-
Deflectie-unit en beeldbuis zijn officieel één geheel ja. Maar als je het juk overzet dan gaat dat wel goed. De beeldbuis is voor 100Hz en 50Hz het zelfde, de deflectie-unit / juk verschilt wel. Volgens mij gaat het gewoon werken met de beeldbuis als ik het juiste juk neem, van de B&O versie dus. Ik ben zelf 10 jaar TV/Video reperateur
-
Beofriends is zekers nog actief. Geen idee waarom je geen reactie krijgt... Stuur anders eens een mailtje naar info@beofriends.nl ? Dat komt zekers aan.
-
Ik heb een Avant type 8111 met een rotte beeldbuis. Nou wil ik dus de beeldbuis vervangen, echter schijnt dat niet zo maar even te kunnen... De oude beeldbuis is van het type W67EWR001X13. Bij Aswo heb ik een tijd terug een vervanger gekocht, een W66ESF012X44. Tevens heb ik er een andere "defelction unit" bij, en de ophangbeugels voor de nieuwe
-
Beofriends was op zich altijd een heel leuk clubje. Ik ben er zelf al een aantal jaren lid van. Wat ik jammer vind is dat er weinig aan het internet gebeuren lijkt te gebeuren. Een aantal jaren geleden heb ik ze aangeboden om een forum te gaan runnen voor Beofriends. Het forum had ik al gemaakt als proef , en liep wel redelijk goed. Beofreinds kon zich
-
Powerlink is niet uit te zetten volgens mij. Je kan SPEAKER 1 doen, of via het menu. Menu, 2 SOUND, 1 MONO Standaard staat de TV op SPEAKER 3, en dan is de center speaker dus een aanvulling tussen links en rechts. Vandaar het slechte geluid in die mode. Ik zou er twee leuke Beolabs bij kopen, en je hebt een zeer leuke TV. Ik heb mijn AV9000 inmiddels
Page 1 of 1 (5 items)
|
|
|