in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-05-2011 8:39 AM by Beobuddy. 26 replies.
Page 2 of 2 (27 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 06-05-2011 8:09 AM In reply to

    Re: instellingen mediaplayer

    Als je gaat downloaden met je media speler dan zet je de deur voor hackers vrij open om in je computer te komen!

    Trouwens op veel films plaatsen ze wachtwoorden om die popcornhour downloaders te dwars bomen.

    Dus die vlieger gaat niet altijd op.

  • 06-05-2011 8:39 AM In reply to

    Re: instellingen mediaplayer

    Ik heb juist een server omdat ik alle DVD's die ik had heb omgezet en deze met Koninginnedag heb verkocht.

    Je schrikt dan af en toe wel van de prijzen die je hebt betaald voor sommige DVD's (soms wel € 58,-!)

    En om dan alles op 1 of meerdere schijven te plaatsen en dan de kans te lopen dat je bij een vastloper van een schijf alles kwijt bent, dat risico wil ik niet lopen. Vandaar dat ik stream met de mogelijkheid bij een vastlopende schijf dat ik deze zonder problemen kan wisselen zonder de data kwijt te raken.

    Maar als ik een film heb binnengehaald van ongeveer 6-8 GB (x264 hd-film), dan kost mij dat hooguit 4-5 minuten om die over te plaaten naar de server. Het meeste werk gaat nog zitten in de juiste benamingen en het aanbrengen van de info en cover voor de coverart.

    Op dit moment stream ik (probleemloos!) BluRay met een grootte van tussen de 40 en 50GB zonder haperingen. En dat terwijl de TVix 6600 gewoon over een 100MB netwerkpoort beschikt. Niet eens een gigabit-aansluiting

    Maar kan een popcorn dan ook overweg met het repareren van bestanden, zoals quickpar dat kan?

Page 2 of 2 (27 items) < Previous 1 2