in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-02-2008 3:40 AM by Roger. 27 replies.
Page 2 of 2 (28 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 05-30-2008 10:19 AM In reply to

    • Roger
    • Top 75 Contributor
      Male
    • Joined on 03-28-2007
    • Norway
    • Posts 870
    • Founder

    Re: PVR-boks fra kabelselskapet GET (Norge)

    Ja, det er i grunnen bare Canal+ som sender 5.1 og dette skal din BV5 plukke opp på lik linje med en DVD-spiller. Noen av de andre kanalene leverer PCM (i vanlig stereo), men dette krever BeoSystem 3.

    Roger

  • 05-31-2008 1:54 PM In reply to

    • BeoET
    • Not Ranked
    • Joined on 08-14-2007
    • Scandinavia
    • Posts 16
    • Bronze Member

    Re: PVR-boks fra kabelselskapet GET (Norge)

    Roger - du sier "På den trykkfølsomme skjermen til Beo5 har du valgene "Record", Text", "GET Guide", "Mitt arkiv", "Tilpass" m.fl." Hvordan får du fram disse? Må jeg til forhandleren for å få lagt inn disse? Hvordan er "Record" satt opp?

    Har noen få utfordringer med programmeringen av den nye DTV-seksjonen på Beo5. TV'en går stadig tilbake til "TV" modus, selv om jeg prøver å avslutte enkelte makroer med 0:000:TV:V.SAT eller 0:000:VTR:V.SAT.. (f.eks. etter justering av lyd). Har også måtte legge inn 200ms delay mellom siffer ved direkte kanalvalg (> kanal 9), noe jeg ikke trengte på de analoge kanalene til TV.

    Men -  BV5 virker supert med Videoinstillinger på PVR'en på AV Smile  Også bra bildekvalitet med RGB fra PVR 3000 boksen.

  • 06-02-2008 3:40 AM In reply to

    • Roger
    • Top 75 Contributor
      Male
    • Joined on 03-28-2007
    • Norway
    • Posts 870
    • Founder

    Re: PVR-boks fra kabelselskapet GET (Norge)

    Basert på det du skriver virker det som om du har tilgang til programvaren for Beo5. Hvis du har det så velger du GET-boksen som STB i menyen for valg av utstyr (type fjernsyn, stereoanlegg, høyttalere osv).

     Har du ikke programvaren må du oppsøke din forhandler. GET-boksene lå inne som valg i den aller første utgaven av programvaren for Beo5. Utfra feilen du beskriver virker det som om du ikke har den oppdaterte programvaren (V.SAT skal bl.a. være V_SAT).

    Roger

Page 2 of 2 (28 items) < Previous 1 2