in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-28-2008 8:02 AM by Bingo. 45 replies.
Page 2 of 2 (46 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 02-18-2008 6:19 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Bingo:
    B&O heeft ook baggerapparaten op de markt gebracht zoals o.a. de DVD1 en is met veel producten inderdaad te duur. Stick out tongue

    Baggerapparaten? zist niet dat B&O nederland van Naarden naar Sliedrecht verhuisd is.........Whistle

    Niet alles is even goed [gelukt] wat B&O op de markt heeft gebracht, een 100% score is dan ook niet haalbaar (zelfs niet voor B&O...;-)

    De DVD2 Beerlijkt veel problemen te geven en ook is niet iedereen tevreden over de DVD1; ik gebruik echter 3x een DVD1 in onze woning, 1x in onze living , 1x in onze slaapkamer en 1x in de slaapkamer van dochter, geen van allen heeft ooit een probleem opgeleverd.................Yes -  thumbs up

     

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 02-18-2008 7:00 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Ja, als je ze ook weinig gebruikt, snap ik dat wel :-)

    De gebruiksintensiviteit per apparaat is zo wel laag als je het over drie toestellen verdeelt. Das een veilige manier :)

  • 02-19-2008 7:07 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Bingo:

    Ja, als je ze ook weinig gebruikt, snap ik dat wel :-)

    De gebruiksintensiviteit per apparaat is zo wel laag als je het over drie toestellen verdeelt. Das een veilige manier :)

     Je hebt gelijk en je hebt ongelijk (ja,ja, dat gaat soms samen....:-)

    ongelijk : De slaapkamer DVD1 wordt voor 10 films per jaar gebruikt, de DVD1 in de living wellicht 50 films per jaar, maar de dochter is een grootverbruiker [gebruikt deze speler voor 3 !!!] toch draaien ze allen nog steeds probleemloos vanaf dag 1.Yes -  thumbs up

    Gelijk : Gemiddeld worden ze dus niet overmatig gebruikt......................Beer

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 02-19-2008 9:59 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Long time no see...

    Er wordt hier gevraagd naar reacties en opinies en men begint gelijk over een persoonlijke b&o set-up te spammen en hoe deze uit te breiden en blablabla... en dan vraagt men zich af waarom het Nederl forum verworden is tot een select clubje praters ipv een grote familie liefhebbers.

    Met permissie: 1 van de redenen volgens mij dat het nederl forum niet zo succesvol is, is volgens mij ook te wijten aan het ontbreken van technisch onderlegde leden. Wanneer er een echt technische vraag gesteld wordt, komt er geen anwoord of wordt men doorverwezen naar het Engelse forum. Maar niet iedereen spreekt natuurlijk vloeiend Engels. Meer echt technische hulp zou volgens mij een interessante inbreng kunnen zijn.

    Eigenlijk dacht ik van bij de lancering nieuwe site/forum ongeveer hetzelfde als Ed nu denkt (met een paar verschillen).

    Die onderscheiding tussen leden (gold/silver/plebs) is volgens mij een grote miskleun (Verdeel en Heers?). En moeten betalen om een fotootje te uploaden ???? Komaan zeg. Beweren jullie nu dat al die forums die vol foto's staan gerund worden door rijkelui die met hun geld geen blijf weten Laughing.

    Er zijn genoeg forums die geen stukken van mensen kosten en er misschien wat primitiever uitzien, maar toch veel enthousiaste leden aantrekken. Dus misschien moeten jullie terug naar de bron ipv altijd maar 'harder, better, faster, stronger'. En de bron is nog altijd het plezier dat mensen eraan beleven om een simpele post te plaatsen en reacties te lezen die zijn/ haar post teweeg brengt...

     

    Ed ik wens je veel suc6 met je andere bezigheden ! (Ik heb het ook overleefd Wink)

  • 02-19-2008 10:49 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Heinzdieter:
    Bart, ik overleef het wel….. alleen men heeft even paniek in de tent……..Met de vraag hoe ik nu weer een account kan aanmaken

    Er is blijkbaar een echte hetze aan de gang...en ik die dacht dat het Mc Carthyisme al lang achter de rug was Laughing.

    Valt moeilijk te rijmen met de 'open aanpak' die in bovenstaand statement vernoemd wordt No - thumbs down.

  • 02-19-2008 10:59 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Hallo Bart [das idd. lang geleden m.i.] en heinzdieter edc,

    m.i. is er idd. een soort [technische] leegloop ontstaan op het duch-forum (echt nederlands woord toch...:-)  de wereld is aan het verengelsen/veramerikaniseren, nu is/wordt ook de dutchverkoop/sale sitedeel geintegreerd in het engelse deel.

    Persoonlijk vind ik het jammer dat we de engels[talige] kant op gaan [1 europa ten spijt] hier blijkt ook weer dat we allen mensen zijn maar de nationaliteit toch vaak mede bepalend is voor visie en mening, niets ten nadele van deze andere nationaliteiten cq. opvattingen, maar dit kan zoals nu resulteren in een breuk.

    Wel jammer en Edc zal zeker gemist worden, alleen al door zijn oprechtheid, duidelijkheid en tomeloze inzet voor ons [forum] hmm. de oude harde kern wordt nu wel een kleine kern....................

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 02-19-2008 1:12 PM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    koning:
    HarleyD:
    Bingo:

    Ik ben overigens wel benieuwd hoet het met Eduard is. Hij moet nu toch wel in een gigantisch groot gat gevallen zijn, nu hij niet meer deelneemt aan dit forum.

    Ik zou zo'n drastische overgang niet aankunnen denk ik.

    Neem nou van mij aan dat Ed hier nog steeds mee leest ..................... ( hij kan eigenlijk niet zonder Beoworld )

     

    Dan moeten we hem uit zijn tent lokken om te reageren,ik weet wel iets....

     

     B&O IS TROEP EN TE DUURLaughing

     

     

    Ik heb gehoord dat Ed het forum niet meer op kan ........dus ook niet meer kan mee lezen !

  • 02-19-2008 1:16 PM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    beologisch:

    Hallo Bart [das idd. lang geleden m.i.] en heinzdieter edc,

    m.i. is er idd. een soort [technische] leegloop ontstaan op het duch-forum (echt nederlands woord toch...:-)  de wereld is aan het verengelsen/veramerikaniseren, nu is/wordt ook de dutchverkoop/sale sitedeel geintegreerd in het engelse deel.

    Persoonlijk vind ik het jammer dat we de engels[talige] kant op gaan [1 europa ten spijt] hier blijkt ook weer dat we allen mensen zijn maar de nationaliteit toch vaak mede bepalend is voor visie en mening, niets ten nadele van deze andere nationaliteiten cq. opvattingen, maar dit kan zoals nu resulteren in een breuk.

    Wel jammer en Edc zal zeker gemist worden, alleen al door zijn oprechtheid, duidelijkheid en tomeloze inzet voor ons [forum] hmm. de oude harde kern wordt nu wel een kleine kern....................

     

    Eduard en zijn oprechtheid? Met alle respect. Ik kan je voorbeelden genoeg geven van zijn onoprechtheid. Alleen al de reden die heeft opgegeven voor zijn vertrek lijkt in de verste verte niet op een spoortje oprechtheid. Dus ga em nou asjeblieft geen eigenschappen toedichten die hij niet bezat.

  • 02-19-2008 2:02 PM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Bingo:
    beologisch:

    Hallo Bart [das idd. lang geleden m.i.] en heinzdieter edc,

    m.i. is er idd. een soort [technische] leegloop ontstaan op het duch-forum (echt nederlands woord toch...:-)  de wereld is aan het verengelsen/veramerikaniseren, nu is/wordt ook de dutchverkoop/sale sitedeel geintegreerd in het engelse deel.

    Persoonlijk vind ik het jammer dat we de engels[talige] kant op gaan [1 europa ten spijt] hier blijkt ook weer dat we allen mensen zijn maar de nationaliteit toch vaak mede bepalend is voor visie en mening, niets ten nadele van deze andere nationaliteiten cq. opvattingen, maar dit kan zoals nu resulteren in een breuk.

    Wel jammer en Edc zal zeker gemist worden, alleen al door zijn oprechtheid, duidelijkheid en tomeloze inzet voor ons [forum] hmm. de oude harde kern wordt nu wel een kleine kern....................

     

    Eduard en zijn oprechtheid? Met alle respect. Ik kan je voorbeelden genoeg geven van zijn onoprechtheid. Alleen al de reden die heeft opgegeven voor zijn vertrek lijkt in de verste verte niet op een spoortje oprechtheid. Dus ga em nou asjeblieft geen eigenschappen toedichten die hij niet bezat.

     Is die trap nageven nou echt nodig ?

  • 02-19-2008 2:22 PM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Ik vind dat geen trap nageven eerlijk gezegd.  Iemand ophemelen terwijl een blind paard ziet dat het niet klopt wat er over hem gezegd wordt vind ik net zo respectloos naar die persoon, want wie neem je dan in de maling?

    En behalve de reden die Eduard hier heeft opgegeven voor vertrek en voor iedereen zichtbaar is weet je zelf ook wel dat iedereen die Eduard zijn gedrag heeft meegemaakt op het forum als moderaror, ziet dat zijn reden die hij hier opgeeft geen drol van klopt. Het strookt totaal niet met zijn handelen hier, dus moet je dan zo iemand oprecht noemen? Ik was te kritisch naar B&O..  Mijn broek zakt echt af van het lachen als ik dat lees.

    En alle andere dingen die hij oa met mij heeft uitgevreten, bespaar ik jullie maar. Ik blijf netjes en beperk me nog netjes tot het openbare gedeelte. Maar om hem oprecht te noemen? Ik kan wel tien namen verzinnen die daar eerder voor in aanmerking komen.

  • 02-20-2008 4:03 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Uiteraard valt dit onder de noemer "een trap nageven" , maar ja daar verstaat iemand soms iets anders onder......

    Wij kennen [wellicht gelukkig] niet het gehele verhaal, maar dat de "trap na" juist van Bingo moet komen verbaast waarschijnlijk niemand, zolang wij moeten raden naar onderliggende redenen en argumenten lijkt mij een persoonlijke benadering van dit vertrek in negetieve zin door eigen ervaringen uit het verleden, niet gepast.

    Kritisch is oke, maar te kritisch is synoniem geworden voor Bingo en dat weten we tenslotte allemaal nietwaar ? maar dat maakt de persoon niet tot "minder", maar slechts "anders" en regelmatig als een roepende in de woestijn, svp. hou de broek maar omhoog hoor !.Wink

    Benamingen voor een persoon, zijn even persoonlijk als de ervaringen met deze persoon en daarom niet aan discussie onderhevig; wel jammer dat jij zulke negatieve ervaringen hebt opgedaan.....het zijn niet de mijne........Beer

    Tenslotte blijft het jammer dat het voor hem inmiddels zelfs niet mogelijk is de posts te lezen................Confused

     

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 02-20-2008 7:53 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    beologisch:

    Uiteraard valt dit onder de noemer "een trap nageven" , maar ja daar verstaat iemand soms iets anders onder......

    Wij kennen [wellicht gelukkig] niet het gehele verhaal, maar dat de "trap na" juist van Bingo moet komen verbaast waarschijnlijk niemand, zolang wij moeten raden naar onderliggende redenen en argumenten lijkt mij een persoonlijke benadering van dit vertrek in negetieve zin door eigen ervaringen uit het verleden, niet gepast.

    Kritisch is oke, maar te kritisch is synoniem geworden voor Bingo en dat weten we tenslotte allemaal nietwaar ? maar dat maakt de persoon niet tot "minder", maar slechts "anders" en regelmatig als een roepende in de woestijn, svp. hou de broek maar omhoog hoor !.[;)

     

     Mijn " probleem " met Bingo is niet zijn kritiek of dat ik hem te kritisch vind ................. maar de frequentie van herhalen en dit in bijna ieder topic , dat stoort mij  !

     

  • 02-20-2008 9:21 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    HarleyD:
    beologisch:

    Uiteraard valt dit onder de noemer "een trap nageven" , maar ja daar verstaat iemand soms iets anders onder......

    Wij kennen [wellicht gelukkig] niet het gehele verhaal, maar dat de "trap na" juist van Bingo moet komen verbaast waarschijnlijk niemand, zolang wij moeten raden naar onderliggende redenen en argumenten lijkt mij een persoonlijke benadering van dit vertrek in negetieve zin door eigen ervaringen uit het verleden, niet gepast.

    Kritisch is oke, maar te kritisch is synoniem geworden voor Bingo en dat weten we tenslotte allemaal nietwaar ? maar dat maakt de persoon niet tot "minder", maar slechts "anders" en regelmatig als een roepende in de woestijn, svp. hou de broek maar omhoog hoor !.[;)

     Mijn " probleem " met Bingo is niet zijn kritiek of dat ik hem te kritisch vind ................. maar de frequentie van herhalen en dit in bijna ieder topic , dat stoort mij  !

    Kritiek wat mij betreft geen enkel problem; het gaat wat mij betreft vooral om ongeleid en de toevoeging "te".

    Voor jou dus dan toch ook "te" ; maar dan qua herhalingsfactor......Big Smile

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 02-20-2008 10:21 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Jongens, als ik nu van het Beoworld forum zou verdwijnen en als reden opgeef dat ik te postief werd bevonden door leden. Totaal niet kritisch en alleen maar lovende woorden over alle producten. Kom ik dan oprecht over ??
  • 02-21-2008 10:47 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Wanneer vertrek je ? ;o)
  • 02-21-2008 1:09 PM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Zou je dat niet zonde vinden?

    Het is al zo rustig hier.

  • 02-21-2008 1:27 PM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Tís idd. erg rustig hier.

     

    Maar ik heb ook het idee, dat als je een probleem hebt op bijvoorbeeld op het gebied van Beoport/Pc2 of niet werkende apparaten, dat er dan verwacht wordt dat je dat juist post op het daarvoor aangewezen gedeelte.

    En niet iedereen heeft zin om engelstalig z'n probleem voor te leggen.

     

    Beobuddy.

  • 02-21-2008 2:04 PM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Tja, het zou kunnen maar ik heb nog nooit gezien dat je op het Nederlandse gedeelte geen technisch probleem kan plaatsen. Er is altijd wel iemand die meekijkt die een oplossing weet, denk ik.
  • 02-21-2008 4:37 PM In reply to

    • olluf
    • Not Ranked
    • Joined on 04-18-2007
    • Netherlands
    • Posts 18
    • Bronze Member

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Wat mij betreft mag deze discussie wel beëindigd worden. Eén van de redenen waarom ik lange tijd dit forum niet heb bezocht is dit soort discussies, naast het gezeik over gold/silver/blik...

    Laten we overgaan tot de orde van de dag.

  • 02-21-2008 5:15 PM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    olluf:

    Wat mij betreft mag deze discussie wel beëindigd worden. Eén van de redenen waarom ik lange tijd dit forum niet heb bezocht is dit soort discussies, naast het gezeik over gold/silver/blik...

    Laten we overgaan tot de orde van de dag.

     Op zich ook vreemd je hoeft nl. niet alle topics aan te klikken ..........ik sla topics met oude meuk ook over , die interesseren mij niet !

  • 02-28-2008 8:02 AM In reply to

    Re: Statement Lee / vertrek Ed als moderator

    Ja, ik kijk ook niet naar alle topics hoor.
Page 2 of 2 (46 items) < Previous 1 2