in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-22-2007 9:55 AM by eduard. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-21-2007 7:41 PM

    probleem met avant

    Hallo,op men avant wordt de beeldbuis soms kompleet blauw gaat dan over naar kompleet grijs

    dan een knal door de speakers vervolgens gaat hij uit en dan naar standby.Als ik hem vervolgens

    terug aanschakel,na enkele minuten,speelt hij doodgewoon heel normaal.Vantijd doet hij een vijftal

    dagen normaal zonder dit probleem en dan doet hij ineens 2 tot 3 keer per dag zoals hierboven beschreven.

    Alle modules binnenin heb ik reeds vervangen(ik had nog 1 met defekte beelbuis,vandaar),maar helaas

    geen verandering.De beeldbuis is in 2005 vervangen,daar zal het volgens mij ook niet aan liggen.Herkent hier

    iemand dit probleem?Alvast bedankt.

    mvg animar. 

     

  • 04-22-2007 3:06 AM In reply to

    • Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

    Re: probleem met avant

    Symtomen van oa. een condensator probleem. Meet de condensators na op de hoofdprint, vernieuw indien nodig.

    Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

  • 04-22-2007 5:21 AM In reply to

    Re: probleem met avant

    Ik heb alle modules en printplaten reeds vervangen.Het is natuurlijk mogelijk maar het zou toch toevalig zijn dat ze beiden dezelfde fout hebben.Maar toch bedankt voor je reaktie.

    mvg animar. 

Page 1 of 1 (4 items)