in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-14-2007 3:48 AM by Karel Uyttendaele. 12 replies.
Page 1 of 1 (13 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-12-2007 2:34 PM

    Confused [*-)] Beovision 7 32"

    Een vraag. Wellicht weet iemand het antwoord. De Beovision 7 40" heeft pas een update gehad. Geldt dit ook voor de Beovison 7 32"? Zo niet, wanneer heeft deze dan zijn laatste update gehad?
  • 11-12-2007 2:50 PM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    Hoi,

     Het enige wat bij de 7-32 is veranderd is het High glare contrast panel, dit geeft een beter contrast weer dan bij de "oude" 7-32. Voor het overige is er niets veranderd en zijn er ook geen plannen (voor zover ik heb begrepen).  Dus helaas geen BeoSystem 3 chassis zoals bij de 7-40.

    Just because it's mellow it doesn't mean it's less evil....
  • 11-12-2007 5:20 PM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    Belachelijk gewoon. Nu is het helemaal geen toestel meer van deze tijd.

    Ik kan me niet voorstellen dat B&O dit niet gaat upgraden. De configuratie van dit toestel is met de hedendaagse normen gewoon antiek.

  • 11-13-2007 6:06 AM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    *zucht*

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 11-13-2007 6:37 AM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    kuyttendaele:
    *zucht*

    Ik wou niet reageren om scheldpartijen te voorkomen ...maar dacht precies het zelfde !

  • 11-13-2007 7:09 AM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    HarleyD:

    kuyttendaele:
    *zucht*

    Ik wou niet reageren om scheldpartijen te voorkomen ...maar dacht precies het zelfde !

    't Is me opgevalen dat B. in 95% van de gevallen gewoonweg totaal naast de kwestie antwoordt. Men vraagt of de BV7 geupgrade wordt en wanneer de laatste upgrade was en B komt direct aandraven dat het toestel totaal verouderd is. Wat geen antwoord is op de vraag. Constructief zijn z'n antwoorden dan ook niet.

    Greetz, 

    Mr Roze Bril

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 11-13-2007 7:24 AM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    BartS:
    Een vraag. Wellicht weet iemand het antwoord. De Beovision 7 40" heeft pas een update gehad. Geldt dit ook voor de Beovison 7 32"? Zo niet, wanneer heeft deze dan zijn laatste update gehad?
    Ergens begin 2006.

    De update die de 7-40 heeft gehad is wel ingrijpend geweest. Eigenlijk is het een totaal andere tv, met hetzelfde uiterlijk. 

  • 11-13-2007 7:25 AM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    Onze BV7-32 van dec.2004 draait momenteel op softwareversie 6.8
    Softwareversie 7.0 was destijds niet geschikt voor onze TV.
    Volgens mij was 7.0 alleen geschikt of juist bedoeld voor HDready BV7-32.


    Een vraagje.
    Een high glare contrast panel wat kost dat nou tegenwoordig.
    Wil in de (nabije) toekomst graag updaten naar HDTV.
    Zit de HGCP er dan ook in?
  • 11-13-2007 11:50 AM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    Coolskin:
    Onze BV7-32 van dec.2004 draait momenteel op softwareversie 6.8
    Softwareversie 7.0 was destijds niet geschikt voor onze TV.
    Volgens mij was 7.0 alleen geschikt of juist bedoeld voor HDready BV7-32.


    Een vraagje.
    Een high glare contrast panel wat kost dat nou tegenwoordig.
    Wil in de (nabije) toekomst graag updaten naar HDTV.
    Zit de HGCP er dan ook in?

    Ik vind de "oude" versies nog steeds een mooi beeld hebben ......

    Je kan op papier wel getalletjes vergelijken tussen ( bijv.) een LG en B&O en op papier zal die LG veel verder en beter zijn qua techniek , maar in de praktijk kom ik weinig tv's BIJ MENSEN THUIS tegen die dit beeld evenaren .( zeker niet wanneer er analoog gekeken word )

  • 11-13-2007 12:15 PM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    Ik heb er één in bestelling staan, vandaar mijn vraag. Ik wist dat de 32" recenter was ge-update, maar niet precies wanneer.

    Het beeld vind ik behoren tot de betere LCD-beelden. Er zijn wellicht toestellen met nieuwere technieken, maar ik ben inmiddels een beetje bekomen van merken die wekelijks modellen wisselen om up to date te blijven. Bijvoorbeeld Sony. Maakte nog niet zo lang geleden prima spullen, maar ik heb inmiddels met een viertal apparaten meegemaakt dat ze kapot gingen net voor of net na dat ze een jaar oud waren. Mijn Sony harddiskrecorder is inmiddels voor de tweede keer gecrasht binnen een jaar tijd. Ik schaar dit niet meer onder toeval.

    Mijn Beocenter 9500 is ca. 12 jaar oud maar functioneert nog prima.....

     

     

  • 11-13-2007 12:21 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Beovision 7 32"

    Ik vind de "oude" versies nog steeds een mooi beeld hebben ......

    Je kan op papier wel getalletjes vergelijken tussen ( bijv.) een LG en B&O en op papier zal die LG veel verder en beter zijn qua techniek , maar in de praktijk kom ik weinig tv's BIJ MENSEN THUIS tegen die dit beeld evenaren .( zeker niet wanneer er analoog gekeken word )

     

    Die ervaring heb ik ook.
    Ik ben zelf vrij laat op LCD overgestapt (paar maanden geleden),
    en ben blij dat ik voor digitaal (nu ook HD) heb gekozen.
    Bij een kennis zag ik mooie recente plasma, en het beeld
    van het analoge signaal zag er verre van goed uit in vergeleken met digitaal.
    Zelfs mijn MX7000 met Samsung digitale decoder geeft stukken beter beeld.

     Smile 

     

  • 11-13-2007 4:01 PM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    Ik geef wel degelijk antwoord en blijf bij het onderwerp.

    Juist gezien het feit dat de huidige configuratie zo gedateerd is, ga ik er van uit dat er wel degelijk een upgrade komt. Dus wat oordelen velen van jullie weer snel zeg. Alleen om het niet uitkomt wat ik zeg, gelijk de loep erop. Ik bekijk het gewoon nuchter. B&O loopt ala bijna 2008 uit de pas met een LCD televisie zonder HDMI. Dat kan echt niet meer lang doorgaan omdat ze zichzefl gewoon belachelijk maken hiermee.

    Dus ik verwacht wel degelijk een upgrade.

  • 11-14-2007 3:48 AM In reply to

    Re: Beovision 7 32"

    Waarvan acte.

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

Page 1 of 1 (13 items)