in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-04-2007 4:17 PM by chucky. 11 replies.
Page 1 of 1 (12 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-21-2007 2:16 PM

    Waar is B&O toch mee bezig?

    IK ben door de laatste produkten van B&O toch wel behoorlijk geschokt.

    Een MP3 speler van Samsung, herverpakt en dan het viervoudige vragen.

    Een DVD2, een herverpakte Philips en dan ook vijf keer de prijs. 

    Ik vind dit zo respectloos naar de klanten!!!

    Moet ik daar nog respect voor op brengen?

    Wat vinden jullie hiervan?

  • 08-23-2007 7:23 AM In reply to

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    Bingo:

    IK ben door de laatste produkten van B&O toch wel behoorlijk geschokt.

    Een MP3 speler van Samsung, herverpakt en dan het viervoudige vragen.

    Een DVD2, een herverpakte Philips en dan ook vijf keer de prijs. 

    Persoonlijk denk ik dat B&O een volledige productrange op de markt wil brengen.

    De MP3 speler is een van de instapmodellen.
    De DVD2, HDR2 zijn producten die additonele mogelijkheden bieden die niet ingebouwd zitten.

    De verkoopprijs is naar mijn mening opgebouwd uit met name:
    hoge kwaliteitseisen
    compatibiliteit met huidige ML systeem
    enkel distributie via B&O dealers ( = opgelegd prijsbeleid)
    exclusiviteit

  • 08-24-2007 9:16 PM In reply to

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    Bingo:

    IK ben door de laatste produkten van B&O toch wel behoorlijk geschokt.

    Een MP3 speler van Samsung, herverpakt en dan het viervoudige vragen.

    Een DVD2, een herverpakte Philips en dan ook vijf keer de prijs. 

    Ik vind dit zo respectloos naar de klanten!!!

    Moet ik daar nog respect voor op brengen?

    Wat vinden jullie hiervan?

     

    Ik hoop dat je niet te veel geschokt bent , dat zou toch jammer zijn ......

  • 08-25-2007 6:48 AM In reply to

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    Ik ben veel benieuwder wat jij er van vind dat B&O drie of meer keer de prijs vraagt voor hetzelfde product maar dan met een ander jasje.
  • 08-25-2007 7:17 AM In reply to

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    Je moet eens verder kijken als je neus lang is ........ik ga niet beweren dit hun beste product is ..........maar ik weet wel zeker als ik zoiets zocht , dat ik deze zou kopen omdat het naadloos past in mijn B&O systeem .

     Ik betaal ook graag extra  voor het uiterlijk ...en als dat in dit geval 3 keer meer is , dan maar  , want ik hou van mooie dingen ......en ik heb nooit het gevoel een kat in de zak gekocht te hebben , want het werkt altijd super !

    Het gaat niet alleen maar om de meeste pixels of dat nieuwste aansluitinkje ....OF DE LAAGSTE PRIJS !!!!!

  • 08-25-2007 12:40 PM In reply to

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    Ben ik het mee eens, als het je telkens om de prijs of de beste kwaliteit gaat dan sta je kilometers ver van de doelgroep
    B&O is genieten aan of uit, van de naadloze intergratie met je media of interieur.
    Wil je de laatste nieuwe dan moet je die maar kopen en niet b&o
  • 08-27-2007 4:45 AM In reply to

    • Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    Ja zo zie ik het ook.
  • 08-29-2007 6:26 AM In reply to

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    jvdb107:
    Ben ik het mee eens, als het je telkens om de prijs of de beste kwaliteit gaat dan sta je kilometers ver van de doelgroep
    B&O is genieten aan of uit, van de naadloze intergratie met je media of interieur.
    Wil je de laatste nieuwe dan moet je die maar kopen en niet b&o

     

    Helemaal mee eens ! de prijs alleen is tenslotte niet heilig verklaard ?

    indien men het niet eens is met het B&O beleid, moet men niet klagen en het niet aanschaffen maar gewoon "Supertech" oid. toestelletjes kopen incluis de 12 voor elk item benodigde ab's.....;-)

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 09-03-2007 4:07 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    beologisch:
    jvdb107:
    Ben ik het mee eens, als het je telkens om de prijs of de beste kwaliteit gaat dan sta je kilometers ver van de doelgroep
    B&O is genieten aan of uit, van de naadloze intergratie met je media of interieur.
    Wil je de laatste nieuwe dan moet je die maar kopen en niet b&o

     

    Helemaal mee eens ! de prijs alleen is tenslotte niet heilig verklaard ?

    indien men het niet eens is met het B&O beleid, moet men niet klagen en het niet aanschaffen maar gewoon "Supertech" oid. toestelletjes kopen incluis de 12 voor elk item benodigde ab's.....;-)

     Die 12 ab's van "andere" merken zijn al zo'n beetje uit het stenen tijdperk en tegenwoordig niet meer relevant. Maargoed ik koop zelf B&O omdat ik de meeste producten gewoon waanzinnig mooi vind (integratie + uiterlijk). Prijs/technisch is de verhouding erg ver zoek, maar er is gewoon geen goed alternatief die kwa design in de buurt komt behalve dan mischien die Loewe Individual panels. Eigenlijk zou er gewoon een nieuw merk moeten ontstaan die B&O kwa design kan evenaren, maar B&O technisch overtreft (betreft de tv's dvd's hdd's en cd-loopwerken etc). Zolang dat merk er niet is blijf ik bij B&O uitgezonderd op de hedendaagse tv's.
     

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 09-03-2007 4:22 PM In reply to

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    Wel, ik zit er zowat tussenin. B&O maakt inderdaad heel mooi materiaal, en die enige afstandsbediening die zelf door vrouwlief kan bediend worden is een troef. Maar het moet dan ook prima werken. En dat is niet altijd het geval.

    Ik sta nu voor de keuze nieuw materiaal te nemen bij B&O of niet. En die keuze is niet zo makkelijk. Twijfel blijft. Maar indien de Beovision7 er inderdaad komt in fullHD met BS3 voor de huidige prijs, is de kans groot dat het wederom een B&O wordt. Indien de prijs fors de hoogte ingaat, is de kans vrij klein.
  • 09-04-2007 4:17 PM In reply to

    Re: Waar is B&O toch mee bezig?

    Pffff, wat een gezeur. Hoeveel tv's gaan er niet na 5 jaar kapot en zijn niet meer te maken? Ik ken 3 voorbeelden. Gaan we allemaal lekker op de bank zitten met een sony geintegreerde ab en ze alle 12 van de onmogelijkste functies proberen in te leren. Prettige wedstrijd.

    Ik geniet er elke dag van, loop de deur uit 1 knop alles uit en ja het hangt nog aan de autosleutel ook!

    Super 

     

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

Page 1 of 1 (12 items)