in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-09-2012 2:25 AM by -multimedia Robert-. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-07-2012 6:05 PM

    Beogram / Beocord 7000 DVD

    Interessant wat sommige B&O fans aan zelfbouw doen.

    En misschien ook interessant voor degene die net zoiets aan zou willen schaffen. Nog 2 dagen mogelijk om te bieden.

    http://www.ebay.de/itm/Bang-Olufsen-Beogram-Beocord-7000-DVD-/160728427252?pt=DE_Elektronik_Computer_TV_Video_Elektronik_DVD_Players_Recorders&hash=item256c292af4

     

     

     

  • 02-08-2012 4:01 PM In reply to

    Re: Beogram / Beocord 7000 DVD

    Vraag me hoe de afwerking is van de voorkant.

    De achterkant ziet er ook niet professioneel uit.

    Mooier was het geweest als het een Beogram CD upgrade was geweest waar ik dan zeker een bod op gedaan zou hebben!

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

  • 02-09-2012 2:02 AM In reply to

    Re: Beogram / Beocord 7000 DVD

    Dank voor deze link!

    Grappig om een creatie van ULF op Ebay te zien. (ULF is mijn aanname)

     

    Ik heb dit ooit ook (kort) overwogen, echter de Scart kabel moest dan wel erg lang worden gezien de afstand bij mij thuis tussen TV hoek en Audio setup.

     

    Groet, Robert

  • 02-09-2012 2:07 AM In reply to

    Re: Beogram / Beocord 7000 DVD

    Een andere creatie van ULF:

  • 02-09-2012 2:25 AM In reply to

    Re: Beogram / Beocord 7000 DVD

    Leslie:

    Vraag me hoe de afwerking is van de voorkant.

    De achterkant ziet er ook niet professioneel uit.

    Mooier was het geweest als het een Beogram CD upgrade was geweest waar ik dan zeker een bod op gedaan zou hebben!

     

    Hallo Lesie,

    Voorkant is een erg dunne sleuf in het kunststof. De achterkant is dat belangrijk? Daar gaat toch de klep dicht en voila.

    Een Beogram CD opofferen voor een ombouw naar DVD/Bluray.......... naar mijn mening dood en dood zonde! Dat zijn de klassiekers voor de toekomst toch. Maar, be my guest en ga ervoor als dat jouw DING is. Is het een echte wens van je een video player in een ander B&O vormgeving? Erg gaaf is de systeem integratie, dat is iets waar ULF een meester in is. Hij weet werkelijk elke sattuner, kabeltuner, Popcorn Harddisc recorder etc. te integreren.

     

    Groet, Robert

Page 1 of 1 (5 items)