in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-03-2012 12:07 PM by Blackrix. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-02-2012 7:20 AM

    Beocenter 7007 - probleem

    Hallo allemaal,

    Een tijdje terug heb ik de oude Bang & Olufsen Beocenter 7007 van mijn opa gekregen en heb ik mogen genieten van het geluid dat dit apparaat produceert, maar vorige week reageerde het apparaat niet meer en stond er opeens iets vreemds op het display:

    Beocenter 7007

    Foto is gemaakt met een mobieltje dus slecht te lezen, maar op het display staat PROGRAMMING en RECORD OPEN. (Opvallend is dat de vorige keer ook het lampje van METAL TAPE aan stond, misschien dat als ik lang genoeg doorga alles het weer doetBig Smile)

    Uiteraard de stekker uit het stopcontact gehaald en er later weer ingestopt maar dit heeft geen effect, wel gaat de platenspeler dan gelijk draaien en door op stop te drukken stopt deze wel. Via de zoekfunctie heb ik het forum afgezocht op soortgelijke problemen, helaas zonder resultaat. Ik hoop dan ook dat jullie een idee hebben wat de oorzaak kan zijn en hoe (en of) dit propleem op te lossen is.

    Met vriendelijke groet,

    Emiel

    Filed under:
  • 02-03-2012 12:07 PM In reply to

    Re: Beocenter 7007 - probleem

    Lijkt mij een probleem met de processor, en die is helaas niet meer leverbaar.......Sad Misschien een donorapparaat zoeken?

Page 1 of 1 (2 items)