in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-29-2012 9:05 AM by chucky. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-25-2012 9:49 AM

    beolit 12

    http://www.beoplay.com/Support

     

    Er is weer wat nieuws.

    Weet alleen niet wat die kost

  • 01-28-2012 8:51 AM In reply to

    Re: beolit 12

    Eur 695 geloof ik. Het is een Chinese makelij maar heb hem gister live gezien. Vind het echt een fraai ding en ze gaan er veeeeeeeeel van verkopen.

    Makkelijk met airplay kun je het ding neerzetten en je hele iphone afspelen.

    Voor in de tuin is het een topper! Zit alleen even met het bereik, kan het ook zonder WIFI maar via G3?  

     

    Groet Chucky

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 01-28-2012 12:31 PM In reply to

    Re: beolit 12

    Via 3G zal het niet werken. 

    Een meterkast is vaak niet de meest ideale plek om een router te plaatsen. Om je wifi bereik te vergroten zou je eens kunnen denken aan een router met meer zendvermogen, of een wifi-repeater op een strategische plek in het huis te plaatsen. 

  • 01-28-2012 1:14 PM In reply to

    Re: beolit 12

    chucky:

    Eur 695 geloof ik. Het is een Chinese makelij maar heb hem gister live gezien. Vind het echt een fraai ding en ze gaan er veeeeeeeeel van verkopen.

    Makkelijk met airplay kun je het ding neerzetten en je hele iphone afspelen.

    Voor in de tuin is het een topper! Zit alleen even met het bereik, kan het ook zonder WIFI maar via G3?  

     

    Groet Chucky

     

    Je kan nog €10 in je portemonne houden, want hij mag voor € 685 mee naar huis... Heb 'm vandaag live gezien en ik vind 'm eerlijk gezegd minder fraai dan een Beosound 3.

    Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

  • 01-28-2012 5:19 PM In reply to

    Re: beolit 12

    Ja die beosound waar de drukplaat al voor de tweede keer van vervangen wordt;) heb hem gisteren weer weggebracht en gebruik hem nooit. ( die plaat had al 6 maanden stuk geweest kunnen zijn ik zou het niet weten)

    De beolit 12 ziet er robuuster uit en kan tegen een stootje een bs 3 die 1 keer omvalt ziet er niet meer uit. Met name het airplay en het robuuste spreekt me wel aan voor buiten.

    Over het wifi, ja ik heb wel een extra utp aansluitinkje gemaakt her en der waar ik een Airport express kan ophangen, maar of het voldoende is weet ik niet.

    Het is me nu te koud maar ik ga het proberen. Dan wil ik ook de eerste ervaringen bekijken alvorens tot aanschaf over te aan, het blijft een chinees produkt en na de bl 4 wil ik eigenlijk geen troep meer kopen.

    Ik denk ook echt dat ze daarom B&O play hebben gelaunched een goedkopere produktlijn.

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 01-29-2012 4:20 AM In reply to

    Re: beolit 12

    chucky@. Het blijft een chinees produkt en na de bl 4 wil ik eigenlijk geen troep meer kopen.

    Wat was daar mis mee?
    Moet ik me zorgen maken?

    Heb net een setje besteld voor mijn imac en mogelijk bij de lab 9/bv10. 

  • 01-29-2012 9:05 AM In reply to

    Re: beolit 12

    Een beetje ruis. Ik heb ze in het wit en

    Met handschoenen opgehangen. Geen aanrader ze zijn groezelig.

    De ruis is een productiefoutje ik had 1 van de eerdere, zal nou wel beter zijn.

    Ga je er toch voor let op dat ze niet zoemen.

    Persoonlijk zou ik nu gaan voor een setje gebruikte bl 4000.

    Betere speaker en betere kwaliteit geen plastic

    Bl 9 zijn top!

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

Page 1 of 1 (7 items)