in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-20-2011 1:24 PM by Leslie. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-20-2011 1:14 PM

    probleem....

    Beste B&O genieters...althans bijna allemaal.... ben hier nieuw omdat ik mij heb aangemeld met een probleem...hopelijk kan iemand mij helpen...!!

     

    Heb vandaag als vintage set een beosystem 6500 aangeschaft met de beolab penta MK2 incl. de beomaster 7000... helemaal in mijn nopjes.. maar het volgende is er aan de hand... heb deze set vandaag in belgie opgehaald.. dik 2 uur sturen maar goed het zei zo.. nu hebben deze mensen een nieuwe set van B&O gekocht en is de link kabel ( speaker kabel ) blijven liggen.. dus kon de speakers niet testen.. helaas.. volgens mij werkt de beolink 1000 niet ..heb er wel nieuwe batterijen ingestopt..maar de set reageert niet... nu kan het zijn dat deze batt. ook niet helemaal meer up tp date zijn...!!

    Dus so far so good...ppffff   nu brand die beolink 7000 wel prachtig maar denk dat de interen batt. op is.. bij het eruit halen is deze meteen plat..maar in de houder reageert deze ook niet op mijn beosysteem 6500...dus met andere woorden.. heb veel maar eigenlijk ook niets.. geen spatje geluid.. geen reactie via mijn beolink 7000 en 1000.. geen beolink kabel.. maar een de nodige eurootjes lichter...dus vanavond met een ondaan gevoel de nacht doorbrengen.. haha mocht er iemand in de buurt van Vinkeveen wonen.. die mij kan helpen..graag... !!!  indien niet in de buurt maar op redeljke afstand wil ik ook jou kant uit komen...wie o wie ..?   

    Filed under:
  • 11-20-2011 1:24 PM In reply to

    Re: probleem....

    PM me maar, misschien dat ik je kan helpen. Ik heb dezelfde spullen in huis.

    B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

    Beovirus? What's that?

Page 1 of 1 (2 items)