in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-11-2011 5:08 PM by Beobuddy. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-10-2011 5:55 AM

    decoder ingang avant werk niet? onvindbaar in sources menu

    Hallo ik heb een vraag over de decoder ingang achterop mijn avant, ik wil hier namelijk een ziggo (samsung) decoder op aansluiten voor digitale televisie, maar ik kan de decoder ingang nergens in het menu (sources) vinden de aansluiting zit er maar waarom werkt hij niet? ik kan alleen av vinden in het menu...

    hopelijk weet iemand raad.

    Mvg jeroen

  • 11-10-2011 11:12 AM In reply to

    Re: decoder ingang avant werk niet? onvindbaar in sources menu

    Hallo Jeroen,

    Welkom op Beoworld! Je kan de decoder aansluiting oproepen met de functie VTAPE2. Die moet je waarschijnlijk wel even toevoegen onder de LIST van je Beo4.

  • 11-10-2011 1:36 PM In reply to

    Re: decoder ingang avant werk niet? onvindbaar in sources menu

    Je kunt DECODER ook zetten onder een programmanummer.

    Uit mijn hoofd, voor het opslaan van een frequentie met bijbehorend programmanummer ga je naar MORE. Daar kun je die scart toewijzen. Als je analoge tv niet meer gebruikt, wis je alle zenders en wijs je de scart aan op P1. Dan hoef je alleen nog maar op TV te drukken.

  • 11-10-2011 3:23 PM In reply to

    Re: decoder ingang avant werk niet? onvindbaar in sources menu

    Alleen heb je dan kans dat je geen geluid meer hebt omdat er geen zender onder staat. 

  • 11-10-2011 6:34 PM In reply to

    Re: decoder ingang avant werk niet? onvindbaar in sources menu

    Er staat toch ook geen zender onder. P1 (of een ander programmannr is toegewezen aan die ene scart. Of begrijp ik jou niet?

  • 11-11-2011 5:07 PM In reply to

    Re: decoder ingang avant werk niet? onvindbaar in sources menu

    DoubleU:

    Je kunt DECODER ook zetten onder een programmanummer.

    Uit mijn hoofd, voor het opslaan van een frequentie met bijbehorend programmanummer ga je naar MORE. Daar kun je die scart toewijzen. Als je analoge tv niet meer gebruikt, wis je alle zenders en wijs je de scart aan op P1. Dan hoef je alleen nog maar op TV te drukken.

     

    Inderdaad, zo goed ie goed.

    "decoder" kun je on/off zetten als je naar "more" gaat.

    Zowel beeld als geluid worden dan via de decoderscart geleid.

  • 11-11-2011 5:08 PM In reply to

    Re: decoder ingang avant werk niet? onvindbaar in sources menu

    Sommige type avants kunnen voorzien worden van nieuwere software, waardoor de regel met AV wordt uitgebreid met Vtape en Decoder.

Page 1 of 1 (7 items)