in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-05-2011 1:59 AM by -multimedia Robert-. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-26-2011 12:01 PM

    Beovision 8 nu al voltooid verleden tijd????

    Mijn dealer was afgelopen week bij me om mijn gerepareerde bv 8-40 te installeren.

    Hij gaf aan dat de productie van de Beovision zeer snel stopt en eruit gaat. Ik weet niet of het om de 40inch gaat of om alle formaten. 

    Er komen (eind van dit jaar of begin volgend jaar) 3 of 4 nwe toestellen. 2 hiervan zijn zeker plasma.

    Er komt een nieuw instapmodel van rond de 2200 euro, zonder ML, zonder dolby digital. Dit is wel met opties toe te voegen.

    Groot pluspunt: er komen 6 HDMI aansluitingen.

     

    Wie kan bovenstaande bevestigen??

  • 09-26-2011 12:51 PM In reply to

    Re: Beovision 8 nu al voltooid verleden tijd????

    yep.

    Is je BV8 al weer als van ouds?

  • 09-26-2011 1:02 PM In reply to

    Re: Beovision 8 nu al voltooid verleden tijd????

    koning:

    yep.

    Is je BV8 al weer als van ouds?

    Werkt weer goed, behalve dan dat ze vergeten zijn om aansluiting van puc na te kijken. Kabeltje maakt niet altijd contact waardoor beo 4 niet werkt. Slordig. Heb ook een pissig mailtje gestuurd.

    Je geeft bovenaan dat je mijn verhaal bevestigd met YEP. maar vind je het niet vreemd?? Heb je enig idee welke lijn ze zullen aanhouden vwb

    design tv?

  • 09-26-2011 3:36 PM In reply to

    Re: Beovision 8 nu al voltooid verleden tijd????

    ze zouden toch over gaan op een nieuw digitaal platvorm,zodat ze sneller zouden kunnen inspelen op de markt.

    Ik denk niet dat het een goede zet is om nu al te stoppen met de BV8

  • 09-28-2011 1:35 PM In reply to

    Re: Beovision 8 nu al voltooid verleden tijd????

    Zonde, ik vind het een van de mooiste tv's die B&O de laatste tijd heeft gebouwd. De 26 en 32 variant vond ik minder omdat de speakerbalk daar te nadrukkelijk naar voren kwam, maar toen ik de 40 voor het eerst in het echt zag, was ik verkocht. Het was een waardige opvolger van de MX, die qua design nooit meer overtroffen is.

  • 10-05-2011 1:59 AM In reply to

    Re: Beovision 8 nu al voltooid verleden tijd????

    BV8 is niet meer bestelbaar hoorde ik ook. Opvolger (naam BV12?) als 32 inch voor 2300 euro en de 40 inch indicatie 2900-3200 euro. Geen beonet (opvolger beolink).

    Voorjaar 2012 is de planning.

     

    Groet, Robert

Page 1 of 1 (6 items)