in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-07-2011 5:08 PM by -multimedia Robert-. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-27-2011 12:53 PM

    Dealer conference

    Hallo heeft er iemand iets gehoord van de nieuwe te verwachten produkten voor volgend jaar 

    Tv -?

    Encore - ml converter ?

    grg antw 

    grt cvb

  • 10-05-2011 2:05 AM In reply to

    Re: Dealer conference

    Eerste nieuws: Dit jaar al en staat klaar om de hoek, de nieuwe beolab met ALT!

  • 10-05-2011 2:09 AM In reply to

    Re: Dealer conference

    karlquist:

    Hallo heeft er iemand iets gehoord van de nieuwe te verwachten produkten voor volgend jaar 

    Tv -?

    Encore - ml converter ?

    grg antw 

    grt cvb

    http://forum.beoworld.org/forums/p/40717/340939.aspx#340939

    And in Dutch (thanks to Google)

    Ik belive dat deze informatie is waardevol voor de BeoWorld liefhebber. En ontvangen van feedback van liefhebbers is waardevol voor B & O ook. We hebben al behoorlijk mis in de afgelopen jaren, misschien niet omdat de informatie onjuist was op dat moment in de tijd, maar gewoon omdat B & O en hun veranderende CEO's hebben een verandering van hart voorafgaand aan de lancering. De BV10-55 zou kunnen fungeren als een voorbeeld, en we zijn ons bewust van een aantal ideeën voor de lange termijn die van de cursus zal voorafgaand aan de start van de productie-up te veranderen.

    Maar de informatie van het forum gebruikers voor de nabije toekomst is niet mooi mis als ik het zie, en te vatten-up:

    BeoVision "11" in 32 "en 40" - eruit zal zien een iMac met een geperforeerde speaker (u kunt dia in een kleur stof uit de kant), kast leverbaar in zwart of wit, erg "industriële" voelen op de stand opties ( opnieuw, nieuwe manier van denken van B & O), een bijna break-even-product als het gaat om prijs. Zou kunnen worden zo laag als 15.000 DKK voor de 32 "en net onder 20.000 DKK voor de 40". Lancering is ingesteld tot en met februari 2012.

    BeoVision 12-65 om later in het voorjaar komen, en wijzigingen in het concept kan worden verwacht. Een nieuwe tube speaker onder het scherm, beweerde te zijn geprijsd op de 7-55 niveau - niet zeker of dit de stand opgenomen. Vult het gat achtergelaten door de 4-50/4-65.

    BeoLab 12-2 en 12-3. Nieuwe muur luidspreker, hoe groter een is ongeveer 1m lang met een licht golvende glanzende metalen oppervlak. Very cool, heel fris design.

    BeoSound 8 Air zal volgend jaar aankomt. De Air gedeelte ziet eruit als een add-on, maar ook dit kan veranderen wanneer de productie begint.

    De draagbare "Air" speaker is ingesteld om te komen in november / december. Een leren riem op de top (diagonaal) ziet er erg cool, en de aanraking en het gevoel van de spreker is nieuw. Zoals eerder vermeld, net als een handtas. Het heeft een ingebouwde batterij. En het klinkt goed inderdaad!

    De iPad dock is een gadget, maar biedt veel verbeterd geluid in vergelijking met de interne luidspreker van de iPad - prijs op hetzelfde niveau als de iPad zelf. Voeg speakers, plug & play - - de toekomst voor BeoLink IMHO maar de nieuwe aanpak van de kamers link met de 'ronde music selector "kan een zeer nuttig product.

    De nieuwe top-of-the-line speaker is nog in ontwikkeling, en ik weet dat Peter hebben een steekproef van de prestatie van het prototype in Struer had. Indrukwekkend spul. Niet in de buurt te starten. Het prototype kan verschuiven veel meer lucht dan de huidige BL5, dat vraag ik me af over de toepassing - Je hebt een grote woonkamer :-) En er zijn nog een aantal andere leuke dingen in het lab ook.

    En ik ben erg blij dat B & O kan opnieuw uitvinden. De nieuwe muur luidspreker is een nieuwe benadering, de twee nieuwe tv's zijn een nieuwe design richting ook - en de draagbare Air speaker zorgt ervoor dat u morst je thee. In tegenstelling tot Apple - hun laptop's, telefoons etc. zijn strak, maar ik heb liever de David Lewis manier van ontwerpen. Ik hoop dat dins zal de Struer geest die gemaakt respect B & O, wat is het over de laatste 80 + jaar, en niet B & O tot een lifestyle merk alleen maar om de marketing mensen en de Copenhagen Stock Exchange kunt zetten ...

    Reis in te vullen met een aantal culinaire informatie Big Smile

    Roger

    First B&O (1976) was a Beogram 1500 ... latest (2011) change has been to couple the BL11 with the BL6Ks *sounds superb*

  • 10-05-2011 4:34 AM In reply to

    Re: Dealer conference

    Superb information, thank you! Te gek!

  • 10-05-2011 10:34 AM In reply to

    Re: Dealer conference

    Ze kunnen beter een gewone luidspreker maken die tussen de beolab 3 en beolab 9 inzit,dan een 'nieuwe Top luidspreker'

    Daar verkopen ze er veel meer van.

     

  • 10-07-2011 5:08 PM In reply to

    Re: Dealer conference

    Ook nieuw in 2012:

    -BeoLit radio met dlna  http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Living_Network_Alliance

    -Beosound ripping station

     

    Groet, Robert

Page 1 of 1 (6 items)