in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-20-2011 3:30 AM by jtobe. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-19-2011 4:59 PM

    • jtobe
    • Not Ranked
    • Joined on 04-10-2011
    • Posts 2
    • Bronze Member

    Geen geluid UPC decoder via beovision 7 32

    Beste mensen,

     

    Mijn UPC decoder (type Pace 7111) geeft geen geluid! Wel beeld. Dit probleem doet zich voor zodra ik de zaak via HDMI -> DVI aansluit en HD selecteer in het menu van B&O. Via scart werkt alles wel goed. Uiteraard weet ik dat de HDMI -> DVI alleen beeld doorgeeft. Middels een audiokabeltje vanaf de UPC decoder (op digital out) naar de audio 1 van m'n televisie zou ik toch audio moeten hebben. Het gekke is dat het alleen bij MTV HD werkt! Bij alle overige zenders niet.

    Hij zou het dus wel moeten kunnen doen... Maar bij de andere zenders blijft het stil. Iemand een idee?

    Dank alvast!

  • 05-19-2011 5:39 PM In reply to

    Re: Geen geluid UPC decoder via beovision 7 32

    Het is je geluids-module in je tv die geen 2.0 of PCM-stereo kan verwerken. Dolby Digital 5.1 is geen probleem.

    2 dingen die je kan doen:

    - gewoon de scart blijven gebruiken

    - In het customer service menu staat PCM default op UIT. Deze zou ik eerst aan zetten. Anders wordt het een update/vervangen van software-ic van de soundmudule. Software van je tv moet ook boven een bepaalde waarde zitten.

  • 05-20-2011 3:30 AM In reply to

    • jtobe
    • Not Ranked
    • Joined on 04-10-2011
    • Posts 2
    • Bronze Member

    Re: Geen geluid UPC decoder via beovision 7 32

    Okee ga ik doen!

    Waar vind ik het customer service menu?

Page 1 of 1 (3 items)