in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-09-2011 3:15 PM by Ronny Bekaert. 8 replies.
Page 1 of 1 (9 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-08-2011 12:30 PM

    Beocenter 9500 - programma's wissen

    Hallo iedereen,

    Graag wou ik een beroep doen op de expertise en ervaring van de forumleden om volgend probleempje op te lossen :

    Enige tijd geleden kocht ik een Beocenter 9500.

    Probleem is dat er blijkbaar nog een aantal programma's van de vorige eigenaar in het geheugen geprogrammeerd zitten.

    Zo schakelt het toestel elke morgen automatisch de CD-functie in, ook al speelt op dat ogenblik bv. de radio of staat het toestel in stand-by positie.

    Zou iemand mij kunnen verderhelpen om deze programma's te wissen aub ?

    In de handleiding heb ik nog geen oplossing gevonden voor het probleem en ook in deze forums is het onderwerp blijkbaar nog niet aan bod gekomen.

    Naast het controlepaneel op de Beocenter zelf, beschik ik enkel over een afstandsbediening van het type Beolink 1000.

    Bij voorbaat alvast mijn oprechte dank voor jullie deskundig advies.

    Met vriendelijke groeten,

    Ronny  

  • 02-08-2011 12:49 PM In reply to

    Re: Beocenter 9500 - programma's wissen

    ken je iemand met een BL5000 of BL7000?


  • 02-08-2011 3:18 PM In reply to

    Re: Beocenter 9500 - programma's wissen

    Ik heb net zelf een BL 5000 gekocht op eBay USA, maar heb deze nog niet in mijn bezit.

  • 02-09-2011 3:50 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Beocenter 9500 - programma's wissen

    Volgens de manual van Beocenter 9500:

    Zorg dat Beocenter in stand.by staat,

    - raak PROGRAMMING aan

    - raak CALL aan totdat je het programma ziet

    - wanneer het programma dat je wilt wissen zichtbaar is, raak CLEAR aan

     

     


  • 02-09-2011 12:15 PM In reply to

    Re: Beocenter 9500 - programma's wissen

    Hallo Ignace,

     

    Beste dank voor uw advies.

    Ik heb de door u beschreven procedure inmiddels uitgevoerd.

    Wanneer ik op CALL druk (na eerst op PROGRAMMING gedrukt te hebben natuurlijk), dan krijg ik in de display enkel de vermelding "2." en de toets CLEAR is niet toegankelijk (licht in elk geval niet op).

    Moet ik hieruit afleiden dat het niet om een programma gaat, maar om een activering van de TIMER-functie ?

    Enig idee hoe ik dit er uit kan krijgen aub ? Ten einde raad heb ik inmiddels een afstandsbediening Beolink 5000 gekocht (is nog onderweg) omdat ik hoop dat ik het met deze AB wel voor elkaar ga krijgen.

    Met vriendelijke groet,

    Ronny  

  • 02-09-2011 1:45 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Beocenter 9500 - programma's wissen

    Hallo Ronny,

    gaat CLEAR wel aan wanneer je meerdere malen op CALL drukt ?

     

     

  • 02-09-2011 1:57 PM In reply to

    Re: Beocenter 9500 - programma's wissen

    De timers die worden geprogrammeerd met een BeoLink 7000 of BeoLink 5000 zijn niet te wissen via het toetsenpaneel van de BeoCenter 9500 en vice versa. Deze twee soorten timers worden in twee verschillende blokken opgeslagen. Dus om een timer geprogrammeerd met een BeoLink 7000 of 5000 te kunnen wissen is een BeoLink 7000 of BeoLink 5000 nodig.

  • 02-09-2011 2:58 PM In reply to

    Re: Beocenter 9500 - programma's wissen

    Hey Ignace,

     

    Neen de knop CLEAR gaat niet aan als ik meerdere malen op CALL druk.

  • 02-09-2011 3:15 PM In reply to

    Re: Beocenter 9500 - programma's wissen

    Hallo,

    Beste dank voor uw uitleg. Ik weet uiteraard niet op welke manier de timers werden geprogrammeerd, maar ik vermoed dat dit per vergissing op het bedieningspaneel van de Beocenter zelf is gebeurd.

    Ik lees in de handleiding van de Beocenter 9500 : "recurring time programmes are indicated by a "-" (dash) in front of the start time, maar als ik in de stand-by mode op programming en dan op call druk, dan krijg ik in het display enkel "2." (cijfer 2 gevolgd door een punt) te zien. De toets CLEAR is op geen enkel ogenblik toegankelijk tijdens het volgen van deze procedure.  

    Kunt u mij toevallig informeren omtrent de te volgen procedure met een beolink 5000 om de timer te wissen ?

Page 1 of 1 (9 items)