in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-23-2011 12:25 PM by koning. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-17-2011 12:01 PM

    • Kai
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 05-30-2010
    • Posts 12
    • Bronze Member

    Beomaster 5 en beolink app voor android

    Hoi,

     

    Ik heb thuis een beovision 7-55, beomaster 5, beosound 5.
    Nu heb ik een android telefoon en heb ik de Beolink for android geinstalleerd op mijn telefoon.

    alleen vroeg ik me af of ik dan perse een masterlink gateway nodig heb ? of kan ik gewoon mijn gegevens van mijn beomaster in kan vullen?

  • 06-17-2011 12:42 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en beolink app voor android

    de App is gratis; de MLGW om Beolink als afstandbediening te gebruiken ongeveer 2000 Euro.

    Als je geen domotica hebt of wilt hebben, kun je voor dat geld meerder Beo6 of nog meer Beo4's kopen


  • 06-17-2011 3:23 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en beolink app voor android

    werkt wel super, ook in de tuin.

  • 06-21-2011 2:39 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en beolink app voor android

    ik zit met dezelfde vraag en krijg recent deze mail van mijn dealer

    Er komt een update van de Beo 6aan. Dit houdt in dat deze afstandsbediening dan geschikt is voor twee weg communicatie.Als er dan een los routertje geplaatst wordt voor de Beo 6 kan dit apparaat signalenretour ontvangen(handig bij een Beosound 5 bijvoorbeeld). Bijkomend voordeelhiervan is dat er ook een app. beschikbaar komt waarbij je dus via iPhone/iPad e.e.a.kan gaan bedienen. Dit gaat over diezelfde router heen. Deze aanpassing laatniet lang op zich wachten en ik houd je vanzelfsprekend op de hoogte.

    ik zit op dezelfde optie te wachten alleen dan met iphone/ ipad bediening, de mlgw is zeker top maar ik vind 2k niet helemaal gepast.

  • 06-21-2011 2:59 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en beolink app voor android

    ben beniewd wat je dan kan met de beo6, er zal verbinding moeten komen tussen hardware van B&O en de app, en volgens mij gaat dat alleen met de mlgw.

    wat bedoel je met 2k niet helmaal gepast

  • 06-22-2011 2:45 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en beolink app voor android

    mlgw = dure oplossing voor 2k, wel super gaaf en kijk er ook al enige tijd naar.

  • 06-23-2011 12:25 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en beolink app voor android

    zoals i-peng voor de squeeze box is,zou er geen i-bang voor de BS5 uit komen?

Page 1 of 1 (7 items)