in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-17-2010 4:14 AM by martinross. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-15-2010 9:32 AM

    Brugtpris på Beogram 1700

    Hej Beoworld

    Jeg er ved at sælge min Beogram 1700 pladespiller og er lidt i tvivl om prissætningen. Den fungerer upåklageligt, er velholdt, har den originale MMC 20 S pickup og er 'kun' brugt i 5 år fra 1983 til 1988. Er der nogen, der har et forslag til en brugtpris?

    På forhånd tak,
    Martin Ross

  • 11-15-2010 3:02 PM In reply to

    • Dillen
    • Top 10 Contributor
    • Joined on 02-14-2007
    • Copenhagen / Denmark
    • Posts 5,008
    • Founder

    Re: Brugtpris på Beogram 1700

    Velkommen til Beoworld !

    Det er altid svært at sætte en generel pris på de ældre ting.
    Det gælder næsten altid at stand er alt. Et apparat, der ikke virker er ikke
    mange penge værd med mindre det er sjældent hvorimod et pænt
    og funktionelt apparat undertiden kan sælges for et pænt beløb, selvom
    det ikke er specielt sjældent.
    Mit bedste råd vil nok være at holde lidt øje med markedet for
    apparater af samme slags i samme stand, QXL og DBA er indlysende.
    Ebay kan også være et godt sted men er nok af mere internationalt snit.

    Martin

  • 11-16-2010 6:38 PM In reply to

    Re: Brugtpris på Beogram 1700

    Der er i øjeblikket nogle stykker på dba.dk til priser fra 400,- til 1250,-. Efter sigende skulle den til 400 virke fint -såhh hvad kan man forlange for sådan en...et sted midt imellem? Som køber ville jeg gå efter den billigste.

    Det er selvfølgelig et spørgsmål om hvor hurtigt du vil have den solgt. Man kan altid få solgt hvis prisen er "rigtig". Lad være med at sætte prisen for højt, når der er tilsvarende til salg.
    Altid lidt morsomt at se hvordan nogle sælgere hårdnakket forventer at sælge lige netop deres vare til 2-3 gange hvad andre forlanger -og efter et halvt år kan de ikke forstå at de ikke får solgt...

  • 11-17-2010 4:14 AM In reply to

    Re: Brugtpris på Beogram 1700

    Tak for svar begge to.

    Okay, jeg prøver at lægge mig i omegnen af 1000 kr. og ser, hvad der sker.  Skulle lige sikre mig fra kendere, at den ikke blev prissat alt for lavt.

    M.

Page 1 of 1 (4 items)