in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-09-2010 1:09 PM by Blackrix. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-08-2010 1:31 PM

    probleem met beosound 1

    Beste beoworld

    Ik ben ondertussen al 4 jaar trotse eigenaar van een beosound 1 soundsystem, heeft me nooit in de steek gelaten. Gisteren stak ik een cd in de cd drive maar deze stopte redelijk snel met draaien en het deksel van de cd drive ging terug open. Ik heb ondertussen al verschillende cd's geprobeerd, maar de beosound slikt duidelijk geen cd's meer! Het was nogal een zware investering en wil niet weten wat het me zou kosten om deze binnen te brengen bij een b&o-winkel. Heeft iemand hier een gelijkaardige ervaring mee? Is het zelf al dan niet op te lossen? Alle advies is welkom!

     

    Met vriendelijke groet

     

    CarlosCool

  • 08-09-2010 4:49 AM In reply to

    Re: probleem met beosound 1

    Zou maar eens vriendelijk vragen bij je dealer of er geen coulance moghelijk is, tenslotte vertwacht je dit niet van zo'n duur apparaat na 4 jaar!

    Succes!

  • 08-09-2010 6:38 AM In reply to

    Re: probleem met beosound 1

    Ik zou eerst eens door de dealer laten kijken wat de oorzaak is en wat het gaat kosten en daarna eventueel om coulance vragen.

  • 08-09-2010 7:36 AM In reply to

    Re: probleem met beosound 1

    Even voor alle duidelijkheid, is coulance een soort van kostenraming? Zou zo'n flesje compressed air helpen of is dat een slecht idee?

     

    danku voor de snelle respons!

     

    carlos

  • 08-09-2010 11:50 AM In reply to

    Re: probleem met beosound 1

    B & O heeft vaak een coulanceregeling voor apparaten die net buiten de garantie vallen. Dat betekent dus dat het toestel zonder of tegen gereduceerde kosten hersteld wordt.

  • 08-09-2010 1:09 PM In reply to

    Re: probleem met beosound 1

    Je kan eens proberen om de lens te reinigen met een droog wattenstaafje. 

Page 1 of 1 (6 items)