in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-09-2010 4:32 AM by ernie. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-08-2010 8:22 AM

    Uit mijn schoenen geblazen!

    Durf het hier nauwelijks te posten maar heb vandaag een demo. gehad van de nieuwste Loewe LED tv's. Wat een knappe plaat zit daarin zeg, en ze worden nog eens 1000 euro goedkoper dan de vorige (LCD) serie........ Dat gekoppeld met alle verdere mogelijkheden zoals ingebouwde DVB-C en S, en harde schijf, internettoegang enz enz wordt het voor B&O wel erg moeilijk om hiertegen aan te concurreren!

     

  • 06-08-2010 10:40 AM In reply to

    Re: Uit mijn schoenen geblazen!

    Vader voor geef hem,want hij weet niet wat hij zegt......(lol)Smile

  • 06-08-2010 12:00 PM In reply to

    Re: Uit mijn schoenen geblazen!

    Slaap kindje slaap......

  • 06-08-2010 12:42 PM In reply to

    • john
    • Not Ranked
    • Joined on 05-22-2010
    • heerlen
    • Posts 7
    • Bronze Member

    Re: Uit mijn schoenen geblazen!

    loewe[:'(]

  • 06-08-2010 12:42 PM In reply to

    Re: Uit mijn schoenen geblazen!

    Was een geintje hoor ernie.

    Loewe heeft inderdaad mooie schermen,de nieuwste heb ik trouwens nog niet gezien.

     Maar B&O heeft een veel mooier geluid,stb controlers,surround versterker ingebouwd en je betaald natuurlijk een 'beetje' voor de naam.

  • 06-08-2010 5:31 PM In reply to

    Re: Uit mijn schoenen geblazen!

    koning:

    Was een geintje hoor ernie.

    Loewe heeft inderdaad mooie schermen,de nieuwste heb ik trouwens nog niet gezien.

     Maar B&O heeft een veel mooier geluid,stb controlers,surround versterker ingebouwd en je betaald natuurlijk een 'beetje' voor de naam.

     

    En de materiaalkeuze/afwerking bij B&O is beter. Loewe zal trouwens nooit een toestel maken in dezelfde prijsrange als B&O. De meeste mensen die voor een vergelijkbare B&O of Loewe hetzelfde bedrag zouden moeten betalen gaan toch voor B&O. B&O heeft nu eenmaal de naam.....

     

  • 06-09-2010 4:32 AM In reply to

    Re: Uit mijn schoenen geblazen!

    Ik ben ook al zeer lang B&O fan in hard en nieren maar sluit mijn ogen niet voor de ontwikkelingen op technisch gebied. Als ik dan zo'n compleet produkt tegenkom waar eigenlijk alles in zit, ook de DD decoder en er fantastisch uitziet dan mag je daar wel even om heen draaien... Ook de nieuwe electrostatiscjhe speakers zijn zeer de moeite waard. Nogmaals, dit is niet bedoeld als lofzang op L. maar je ziet toch wel duidelijk dat B&O niet meer voorop loopt in techniek. (lijkt me ook zeer moeilijk als kleine onafhankelijke fabrikant) Loewe kan leunen op de Sharp als technisch ontwikkelaar.

Page 1 of 1 (7 items)