in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-30-2010 8:34 AM by Ottensten. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-27-2010 5:27 PM

    Fjernsyn: Billede mangler, men lyden høres

    Hej alle. Jeg havde held med at få eksperthjælp til et spørgsmål for en uges tid siden. Sidenheden rendte jeg ind i et nyt problem, som jeg beskrev i samme tråd. Imidlertid tror jeg ikke, jeg har fået svar der, fordi tråd-overskriften er misvisende, da den jo nu omhandler et nyt spørgsmål... Så nu opretter jeg en seperat tråd til dette spørgsmål:

    Jeg har et Beovision MS6000. Når jeg putter antennesignal i, får jeg intet billede, men kun kanalernes lyd. Jeg ved, at signalet er fint, for samme stik virker upåklageligt i mit andet fjernsyn - så det er altså ikke et spørgsmål om manglende signal ud af antennestikket! Og der er ikke noget generelt galt med billedrøret, for alt er fint - både lyd og billede - hvis jeg sender noget ind igennem scart-indgangen. Sååå, er det også noget, nogen har viden omkring. På forhånd rigtig mange tak!! Sebastian

  • 04-27-2010 7:12 PM In reply to

    Re: Fjernsyn: Billede mangler, men lyden høres

    Har du prøvet et andet kabel? Det er før set at et kabel kan have defekter.

    /Frank

  • 04-29-2010 3:22 PM In reply to

    Re: Fjernsyn: Billede mangler, men lyden høres

    Hej og tak for svar. Som sagt virker alt fint, hvis jeg putter samme kabel i rumpen på et andet fjernsyn - så det er ikke fejlen. Men tak. Er der andre gode tanker?

  • 04-30-2010 5:24 AM In reply to

    Re: Fjernsyn: Billede mangler, men lyden høres

    Hej, jeg tror at dit analoge TV er ikke kan kapere de nye digitale signaler - derfor.

    hilsen

    Hans

  • 04-30-2010 8:34 AM In reply to

    Re: Fjernsyn: Billede mangler, men lyden høres

    Men jeg har et andet B&O - også gammelt analog - som fint tager imod signalet fra antennestikket. Er det muligt, at der er noget galt med modtagerdelen af antennestikket i fjernsynet. Fordi lyden kommer jo fint igennem. Der er bare intet billede.

Page 1 of 1 (5 items)