in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-04-2012 3:29 PM by 8000. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-04-2012 2:46 PM

    Beosound ouverture bedienen met iPhone of iPad

    Hallo, ik heb een beosound ouverture, gekocht in 1999, het is er nog een met een cassettebandje.

    Ik wil graag de muziek vanaf mijn iPhone en iPad via de beosound afspelen. Dat doe ik nu met een draadje.

    Is het ook mogelijk om draadloos contact te maken en zo de muziek vanaf ipad of iPhone af te spelen?

    Misschien kan er iets in de beosound gemaakt worden? 

  • 01-04-2012 3:02 PM In reply to

    Re: Beosound ouverture bedienen met iPhone of iPad

    hallo

    dit denk ik niet, dan zou er een draadloos aux apparaatje moeten zijn, ik heb er nog nooit van gehoord ieder geval, wel zou je via fm van de ouverture signalen kunnen ontvangen via een headphone jack fm transmitter, dit kastje sluit je op ipad aan en het geluid daarvan ontvang je via ingesteld fm kanaal, kwaliteit niet heel hoog, dat weet ik omdat ik dit voor de auto had 4 jaar terug, mogelijk dat het nu beter klinkt.... succes. je kan ook altijd nog een sonos systeem kopen en dan via ipad iphone draaloos bedienen maar duur grapje, dan doet die ouverture al zo goed als geen meerwaarde meer
  • 01-04-2012 3:29 PM In reply to

    • 8000
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 02-27-2010
    • Posts 50
    • Bronze Member

    Re: Beosound ouverture bedienen met iPhone of iPad

    Hallo,

    Je kunt je Ouverture verbinden met een Airport Express van Apple. Hierbij stream je de muziek van je iPad/iPod/iPhone naar je BeoSound. Ik heb dit ook gehad bij een BeoSound 4.
Page 1 of 1 (3 items)